یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دلنوشته

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ

به چه چیزی و به چه کسی دل خوش کنم در حالی که علت هر ناکامی و علت شکست

در هر پروژه ای را به گردن قسمت و تقدیر می اندازند.

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۷)

عالی بود احسنت
علی اصغر:
سپاسگذارم
خیلییییی ممنون
علی اصغر:
خواهش می کنم
إ این مسابقه چهارم چیه آقا علی اصغر؟؟؟؟؟ 
علی اصغر:
مسابقه کتابخونیه
اینجا کامل بخونش

سلام تقدیر است دیگر :)
علی اصغر:
دیگران تقصیر را به گردن تقدیر می اندازند
ولی من و تو باید سوءتدبیر را مقصر بدانیم
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۴ مهدی ابوفاطمه
لایک
عالی هستی برادر
تو مسابقه چهارم شرکت نمی کنید؟
علی اصغر:
بله برادر مهدی عالیم ولی از این بهتر هم میشه
دوست دارم شرکت کنم
هوم چه میشه کرد...
علی اصغر:
هیچ چی
باید زندگی کرد
زیبا بود ایول
علی اصغر:
سپاسگذارم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است