یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دلم غمگینه غمگینه

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ب.ظ

دلم غمگینه غمگینه

دنیا رنگینه رنگینه

امید است از خدایی که

مشکلات را او می بینه

***

دلم زاره زاره

خدا داند گرفتاره

***

عجب حاله عجب شوره

عجب ناره عجب نوره

دوستم زینجا خیلی دوره

اونم شاعر که مشهوره

***

یکی افتاده در بین ما

که می ریزد به یک دریا

آن گذشته و این حالا

دلم خواهد برم بالا

***

کمی علم و کمی شور

کند اهل دل مشهور

دلم خواهد شوم دور

نشم غمگین و رنجور

گهی قدرت و گهی زور

گهی رحمت و گهی جور

گهی نار و گهی نور

شوم با اهل دل محشور

***

کمی عرفان کمی ایمان

کمی دین و کمی نـــان

کمی حکمت کمی برهان

کمی این و کمی آن

***

دلم غمگینه غمگینه

دنیا رنگینه رنگینه

امید است از خدایی که

مشکلات را او می بینه

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۱)

سلام دلم خدایا خیلی غمگینه 
علی اصغر:
سلام
(غصه)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
دلم غمگینه غمگینه :-(
علی اصغر:
سپاسگذارم
شرمنده که غمگینتون می کنم
حالا درد خیلیامونه ولی خوب بایستی
زندگی کرد
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۷ مهدی اصغری
لایک
علی اصغر:
سپاسگذارم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** عالی بود ایولللللللللللللللللللللللل هورا هورا
علی اصغر:
متشکرم از شما فاطمه بانو
آره وضعیت وبلاگتونم تغییر کرده حالا چی شده نمیدونم 
هرچی هست ان شاالله که خیره ^_^
علی اصغر:
ان شاء الله
متشکرم
من که جسارت نکردم فقط الآن بیشتر بیشتر قشنگه 
علی اصغر:
خواهش می کنم
متشکرم که با دقت شعرامو می خونین
چون خودمم همون احساسی که شما
دارین رو دارم ولی نمی دونم چی شده
ولی کمی خوب شده
راستی از وضعیت وبلاگم هم خبر دارین چی شده؟

چی شده یهو؟!

خیلی تغییر کردین خیلی قشنگهـــ هاااااااا قشنگ با فکر نوشتین آفرین آفرین 
علی اصغر:
نمی دونم چی شده

یعنی تا به حال با فکر نمی نوشتم؟
(ناراحت)
(خنده)
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۰ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
خیلی قشنگگ بووود
علی اصغر:
از لطف و نظرتون سپاسگذارم
وصف حال من...
کمی عرفان کمی ایمان

علی اصغر:
سپاسگذارم
بعضی وقتا شرایط خیلیامون باهم یکسان هست
like
علی اصغر:
سپاسگذارم
لایک داداشی.....
علی اصغر:
سپاس آبجی

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است