یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دلم بی تو در تب و تاب است

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

ܓܓܓ

دلـم بی تــو در تب و تاب است

حس تــو همچو نور آفتاب است

دانم که یاد تو ذکر و ثواب است

زندگیم با تـو خوب و نــاب است

8 فروردین 1395

ܓܓܓ

بعضی وقتا ذوب در تو می شوم که من از یادم می رود.

ܓܓܓ

گلی چیده ام ز گلستان عشق

که این گل با عشق تقدیم تو باد

می دهد این گل عطر و بوی تو را

چون که گلستان عشقم تویی

8 فروردین 1395

ܓܓܓ

علی اصغر سلطانی

ܓܓܓ


ܓܓܓ

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۴)

بسیار عالی بودم:)

گلا هم خیلی خیلی زیبان

ان شا الله بهش برسید.. موفق باشید
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
ان شاء الله
اما فعلا کسی نیست و امیدوارم به زودی
ان شاء الله یکی رو پیدا کنم
همینجوری بعضی شاعران در زمان گذشته
از عشق و عاشقی می نوشتند مال من هم
فعلا همینجوریه ، بیشتر تخیلات است
(لبخند)

:)
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
به به .مثل همیشه زیبا بود 
علی اصغر:
متشکرم
مثل همیشه لطف دارید
(لبخند)
قشنگ بود..
اینجوری گل میزارید جالب تره:)
علی اصغر:
متشکرم
لطف دارید
قبلنا گل میگذاشتم و حالا دوباره گذاشتم
و احساس می کنم کودک تر شده ام
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است