یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دلم

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

ای گل یاسین من

سوره یاسین من

سفره هف سین من

این همه در دین من

***

کن گوش بر دلم

پژمردگی این دلم

غصه و درد دلم

تو دانی همه مشکلم

***

راز و نیازم

وقت نمازم

سجاده ، سجودم

من این همه بودم

***

ای که مسلمان منم

طواف کنم من دلم

گوش کنم درد و دلم

اجر حجی را من برم

***

من که رفتم پیش خدا

او بود ناراحت ز ما

این همه درد و غصه ها

همه درمانده و تنها

***

هست یکی روایت

خدا نموده با بزرگی صحبت

کز دست او ناراحت

چون خدا بیمار بوده نرفته عیادت

***

خانه دل خانه ی حرم

خانه ی خدا این دلم

نشکن  تو  این دلم

که می شکند اهل منزلم

***

آشفتگی حال من

موثر در شعر و خیال من

شکسته پر و بال من

پریشانی احوال من

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۴)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
خیلیییی عالی بود
👍👍👍👍👍
علی اصغر:
سپاس از لطف و نظرتون
خیلی قشنگه عجب دل گرفته ای شدید بیاید بیرون فاز غم برداشتینااا ای بابا :\
علی اصغر:
سپاس بانو غزاله
آخه دلم می خواست در نوشته هایم تغییر بدم
دیدم نه ممکن نیست نوشته هامو تغییر بدم چون
نوشته هامو زندگی می کنم و زندگیم رو می سرایم
یعنی محال است زندگیم تغییر نکنه و نوشتم تغییر کنه
عالی بود احسنت برشما
علی اصغر:
سپاس از لطف و نظرتون بانو

خیلیییییی قشنگه آقا علی اصغر
علی اصغر:
از لطف و نظرتون متشکرم بانو زهرا

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است