یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

خیلی دوست دارم

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ق.ظ
راستش دوست دارم مثل گذشته کتاب بخونم
و مثل گذشته بنویسم زندگیم را و لیکن نه حوصله
خوندن کتاب دارم و نه حال نوشتن شعر و فلسفه
اما همین که دوست دارم کاری را بکنم باید خدا را
سپاس گویم که زنده ام و افسرده نیستم.
الهی شکر

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۱ پنجره دو جداره
تا نخوندی حسش نیست اما به محض اینکه شروع کنی حسش میادااا
علی اصغر:
درسته
اما نمی دونم چرا چند وقته
که کتاب کم می خونم
نیستین کجایین؟🙄
علی اصغر:
سلام
همین دور و بر ها هستم
سلام.به من هم سر بزنید .اگر دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
علی اصغر:
سلام

تا بوده همین بوده . از قدیم گفتن همت دولته .
علی اصغر:
بله
امیدوارم زودتر حوصلتونم برگرده:)
علی اصغر:
انشاء الله
متشکرم
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۴ عرفان کردکرودی
الهی شکر :))
علی اصغر:
الهی شکر
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۶ فاطمه مهربون
شکر خدا :-)
علی اصغر:
خدا رو شکر
:)
علی اصغر:
(لبخند)
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله به مرحله عمل هم برسید.
علی اصغر:
انشاء الله
خداروشکر.. 
علی اصغر:
بله خدا رو شکر

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است