یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

خوشی شایسته ما

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ق.ظ

ܓبوی یـــــــــار و بوی دلبر آید

ܓبــــوی مُشک و بوی عنبر آید

ܓبه مـا هم نشاط و خوشی شاید

ܓغــم و غصـــه گر بر سر آید

19 آذرماه 1394 آذربایجان

می خوام حرف دلی رو بزنم که یه جورایی اذیتم می کنه

من نی نی خانواده بودم و هستم و خواهم بود یه کوچولو از این موضوع ناراحتم نه بیشتر یه کوچولــو

نمیدونم شما هــــم در شرایط من هستین یا نه.

اما آن موضوعی که بیشتر بهم اذیت میده اینه که فعلا محکومم به تنهایی بدون هیچ نسخه و دوایی

باید تنها باشم وقتی تو خونه از ازدواج و عروسی من حرف می شه فکر می کنم که دارن منو مسخره

می کنن آخه یه جورایی مسخره است دیگه خوب با این وضع اشتغال مملکت، من چگونه ازدواج خواهم

کرد نمی دونم شاید هم بتوانم چون هر چقدر مشکلات بزرگ باشه خوب خدا بی نهایت بزرگتره به هر حال

دلم ازدواج می خواد احساس می کنم اگر ازدواج کنم خیلی راحت تر و خوش تر از زندگی فعلیم زندگی

می کنم از طرفی چون اهل دوستی های نامناسب نیستم تنهایی دو چندان به من فشار میاره  و کوچه

و بازار و خیابون های شهر شاهد رفت و آمد تنهایی من هستن و می دانند که یک آدم تنهایی که میاد

در دستش دست دیگری را نگرفته اون من هستم.

حالا بماند آن حرفایی که می خواستم بزنم که دیگر نزدم

بماند بماند بماند

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۶)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
امید به خدا
علی اصغر:
قطعا و یقینا امید ما خداست

متشکرم رها بانو
آره دقیقا 
ازاول میگن علم مهمه نه ثروت 
اما خیلی جاها اگه پول نباشه کسی به مدرک آدمم توجه نمیکنه 
همه اینو میدونیم بااون حال مجبور میکنیم خودمونو به درس خوندن 
مثلا هیچوقت نگفتن اگه تو کار نجاریت خوبه ازسن پایین آموزش ببین کسب و کار موفق جور کن گفتن درس بخون دکتر مهندس شی نجاری بدردت نمیخوره برای مثاله هااا 
در حالی که خیلی از آدما با همون سواد کم هم تونستن موفق شن و الآنم تشکیل خانواده بدن 

حالا بازهم امیدتون به خدا خودش همه چیو جور میکنه به دلتون نگرانی راه ندید 
علی اصغر:
بلی خیلیا هستند که تو کارخونه ها با سواد سوم راهنمایی فوق لیسانس ها رو
مدیریت می کنند البته مشکل از فوق لیسانس ها نیستا مشکل از سیستم آموزشی
هست که برنامه درست و حسابی ندارد و بعلاوه شود پارتی بازی ها و رشوه خواری ها
و کاغذبازی ها و همچنین بعضی قاضی ها

بابت دلداریتون هم متشکرم
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ محمد فائزی فرد
ان شاالله زودتر کسی رو هم کف خودت پیدا کنی و هر چه سریع تر شرایط ازدواجت اوکی شه.
ان شاالله اون روز زود برسه.

علی اصغر:
ان شاء الله همه جوانان به آرزوهای خود برسن
متشکرم آقا محمد
عالی بود ایول
علی اصغر:
متشکرم فاطمه بانو
ان شاالله که جور شه 
کار خودش نمیادااااا برید از کارای کوچولو شروع کنید کم کم یکم خودتونو سرگرم کنید 
یهو تشکیل زندگی ندید بابا از جوونی فعلا استفاده کنید 
تا جوونید و تنها کارکنید که بعد حسابی اززندگی دونفره بتونید لذت ببرید نه اینکه بعدش کلی سختی متحمل بشید 
ان شاالله هرچی خیره براتون پیش بیاد 
علی اصغر:
ان شاء الله
یه جورایی حرفتونو قبول دارم
اما اگر قرار بود من کسب و کار شروع کنم چرا به من قبلا نگفتن تا درس نخونم
حالا خیلی ثروتمندتر از فعلا بودم اگر آن زمانهایی که درس می خوندم تجارت می کردم
به هر حال متشکرم غزاله بانو
بماند هیییییییییییییییی
علی اصغر:
آره نفس بانو
بماند بماند بماند
متشکرم
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ پرواز سپید
به خدا توکل کنید و دنبال فرد مناسب بگردید. خدا خودش روزی میرسونه! شاید سخت باشه ولی ممکنه!
در ضمن زندگی بعد از ازدواج اصلا اسونتر نیست!ولی قدرت شما بیشتر از زمان مجردی میشه و این که انگیزه تون برای پیشرفت بیشتر...اما مسئولیت های بیشتر زندگی رو سختتتتت تر می کنه.
علی اصغر:
من حدسم بر این است که زندگی متاهلی آسونه حدس هم اعتبار نداره
اونی که ازدواج کرده حرفش قطعا مستدلتره
اما هر چقدر هم ثروتمند باشم وقتی بیکارم نمی تونم به خواستگاری دختری برم
چون جواب از اول مشخصه
متشکرم بانو

قیسمت ؛خخخ
علی اصغر:
منیم موشکولوم بوردادیکی منیم قیسمتده عقیدم یوخدی
اگر قسمته قایل اولسیدیم بیراز راحت اولاردیم (گولماخ)
___________________________________
مشکل من در اینجاست که من به قسمت هم عقیده ندارم
اگر به قسمت معتقد بودم کمی راحت می بودم (خنده)

متشکرم آقا منتظر
مشکل جالبی داری اخه از بین پسرای الان کیو میتونیم پیدا کنیم که دوست دخترنداشته باشه
به نظر من فکر نکن خانوادت دارن مسخرت میکنن
هر مشکلی به مرور زمان حل میشه
انشاا... مشکل تو هم حل میشه
علی اصغر:
آره محدثه بانو تاحدودی شما راست می گی ولی مواردی هستند
که در این فرمول نمی گنجند مثل من که شاید مشکل از من هست نمی دونم
از دعاتون هم متشکرم
ان شاء الله مشکلات همه جوانان حل بشه و همه نیازاشون به صورت
درست پاسخ داده شه
من٬ همزمان شدن دل نوشته شما رو با هدیه زهرا این پرستوی کوچک رو به فال نیک میگیرم...
بیشک خداوند هدیه ای زیباتر برای شما دارد...
 زندگیتان سبز و دلتان آبی...
علی اصغر:
متشکرم بانو
از زهرا هم متشکرم
من این نقاشی سیب رو خیلی دوست دارم
همه چیز درست میشه... 
علی اصغر:
ان شاء الله که درست بشه مرجان بانو
متشکرم

خب همون منتظر نباشید
علی اصغر:
منتظر ترحم نیستم ولی منتظر مدیریت هستم

البته من مدیریت دولتی خوندم جواب احساساتی قبول نمی کنم جواب
علمی لطفا
به انتظار مدیریت ودلسوزی دولت و امثالهم نباشید!!!تاریخ قدرتمندان همیشه پر بوده از ادمایی که فقط فکر منفعت خودشون بودن خودتون دست با کار شید

به دولت مردان خوب توهین نشود همیشه استثنا هم هست
علی اصغر:
من منتظر دلسوزی کسی نیستم ولی منتظر این هستم که کسی که توان
اداره مملکت رو از هر لحاظ نداره کنار بکشه و بگویه من نتونستم.
یک دولت برای این است که مشکلات رو حل کند نه اینکه مشکل بیافریند
از سال 84 تا این لحظه این مملکت را به پرتگاه می کشانند.
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
قشنگ بووووود
علی اصغر:
متشکرم هانی بانو

سلام آقاعلی اصغر...نگران نباشیدوفقط به اون بالا سری اعتمادکنید...خودش همه چیزو درست میکنه...به امید روزی که پست خبر ازدواجتونو بذارید...
علی اصغر:
سلام زهرا بانو
نگران نیستم و به خدا هم اعتماد دارم نمی دونم چرا ناراحتم
من هم آرزوی آن روزی رو دارم که هیچ جوانی در هیچ نکته ای از جهان دچار مشکل نشه
و این مدیریت حکومت ها را می طلبد که دیگر دست از جنگ ها بکشند و به جای خرج کردن
به جنگ ها ، به جوانانشون خرج کنند.
سلاااااام بلاخره گذاشتمش آقا علی اصغر....من خوشحالللل
علی اصغر:
سلام زهرا بانو
دستتون درد نکنه
بسیار ممنونم و بسیار متشکر و بسیار بسیار براتون آرزوی بهترینها رو دارم
و بسیار خوشحالم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است