یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

حال زار من

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ

حال زار من نگر

زان روزی که ندارد

سوی من پیغامی دگر

آن نگار افسونگرم

***

می شود در تنهائیم

عمرم هدر

من می شوم در به در

او می شود یارِ دگر

***

با افسون ها افسانه ساختم

در عمل زندگی را باختم

***

تاختم رو به تنهایی

گشتم سو به رسوایی

نه راهی ماند و همراهی

نه عشقی ماند و نه خودخواهی

نه یاری آمد و نه همتایی

***

وای من آن روزی بلند گشت

که ایوای ها بر دیگری آغاز شد

باختم روح و جسمم

سرنوشتی دگر به رویم باز  شد

***

ندانم حال خویش

چرا اینگونه بد گشت

چرا بدی های زمانم

صد به صد گشت

***

افسوس و صد افسوس

که سرنوشتم بد نوشتند

یا اینکه مدبران زمانم

بد سرشتند

***

هر چه گویم

آخرش افسانه هست

افسانه ای که

محصول این خانه هست

***

پنج شنبه 4 آذر 1395

علی اصغر سلطانی


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲)

سلام
اگر تمایل داشتین در ابن طرح شرکت کنید
http://mr3point.blog.ir/1395/09/08/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF
علی اصغر:
سلام
چی بگم ، من که دوستش نداشتم .از شعرایی ک کلا غر میزنن خوشم نمیاد مثلا اینو دوست دارم:
گیرم غم روزگار سنگین باشد

گیرم دل بی‌قرار غمگین باشد

 

باید بکَنیم بیستونی در خویش

تا آخر شاهنامه شیرین باشد

 

امید صباغ نو


علی اصغر:
مرسی از نظرتون

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است