یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

جرعه ای ادبیات

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

آنچه همه در آرزوی آنیم عدالت

آنچه جایش خالیست پرهیز و رعایت

آنچه کمش بیش پشیمانی و ندامت

آنچه نباید مبتلا شویم عادت

آنچه دل را می سوزاند شماتت(سرزنش)

آنچه ایمان را می میراند حسادت

آنچه اعتماد به بار می آورد صداقت

آنچه نشان جهل است حماقت

آنچه بزرگ مردان دارند شجاعت

آنچه تزیین شجاعت است رشادت

آنچه با شجاعت هم معنی است شهامت

آنچه برغیر خدا باید نبریم حاجت

آنچه دنبالشیم لحظه ای آرام و راحت

آنچه محرک زندگیست هدف و نهایت

آنچه زینت انسان هاست رفاقت

آنچه هر چه بیشتر بهتر سیاست

آنچه قشنگ است درایت(فهم و دانش)

آنچه بهترین شغل است کتابت

آنچه لذت بخش ترین تفریح است قرائت

جمعه 1394/8/22 آذربایجان

این نوشته را خیلی وقتا پیش نوشته بودم ولی ویرایش لازم بود که امروز

ویرایشش کردم و تقدیم به دوستان گل و عزیزم، مهربونـها دوستتون دارم

بسیار، و براتون عشق می ورزم بی شمار، نگهدارتون باشد حضرت دادار.


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۹)

واقعا قشنگ وپرمعنابود...
علی اصغر:
سپاسگذارم و شما لطف دارید
ببخشید نوشته بودین نظر بی ربط ندین من معذرت میخوام آذربایجانی هستین منم هم چنین
علی اصغر:
سلام، بلی من آذربایجانی هستم خوشحالم که شما هم آذربایجانی هستین.
نه خواهش می کنم منظورم کسانی هستند که تبلیغ می گذارند هر چند من تایید می کنم
ولی موافق نیستم.
من که تازه اومدم جریان نمیدونم چی شده
علی اصغر:
چی رو نمی دونی؟
لاااااااااااااااایک
خب خداروشکر 
تو پستای زیرشون نظر بدید 

اینارو میذارم که تاریخش تو وبم بمونه 

ببخشید خلاصه :(
علی اصغر:
من تسلیم
خواهش می شود
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
شماهم لینک و دنبال شدید
علی اصغر:
متشکرم ازتون
شما هم لینک شدید

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۴ مهدی اصغری
لایک
علی اصغر:
سپاسگذارم
خب من بیچاره کاری به کسی ندارم که :(
شما چرا اعصابتون خورد میشه ؟!
علی اصغر:
آخه دیشب اومدم نظر بده به هیچی دیدم نظرها بسته است
و امروز هم همینطور
نه اعصابم خورد نیست
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۸ ✿شمیم زندگی✿
لایک
علی اصغر:
سپاس

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است