یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۳ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ته قصه ، غصه

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

آهای آهای مَردُمون

حرفی دارم براتون

خوبه حال و احوالتون

یه دست زنین برامون

شروع شه قصه هامون

قصه ی غصه هامون

یکی بود یکی نبود

غیر خدا هیچ کی نبود

در سرزمین گل و بُستون

بود کلیدی در رستم دستون

کرد مملکت رو اَنگل استون

انگار ما هستیم بچه دبستون

ضخیمی فرستاد به فرنگستون

تا کند کارا رو رو به راستون

چون که رفت این مرد گوگولی

خندید با دوستان آنجلینا جولی

عجب سیاستمداره این کوپولی

مصدق ندیدی سیاستمداره توپولی!

حالا در فاز توهم گرفتار

از دست دادیم آبرو شدیم خوار

خیلی تکنولوژیامون دیگه تعطیله

به جاشون جایگزین کلنگ و بیله

هر چه بزرگان نصیحت نمود

انگار گوش بعضیا بدهکار نبود

نه کارامون رو به راهه

سرنوشته هر چه کلید بخواهه

ته قصه یه غصه یه آهه

می گن واس موفقیت خیلی راهه

انگار ما رفتیم راه بیراهه

راه که نه انتهاش یه چاهه

حالا که شد حالمون اینگونه

لطفا دم کنین برام یه چای پونه

انگار سرمای اجتماعی خورده ام

بسی وعده توخالی شنیده افسرده ام

1 بهمن ماه 1394

 

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۴)

هیچی که درست بشو نیست !
اعتراض فقط سبک شدنه :)
و شاید دمی آسودن !


علی اصغر:
بله حق با شماست
اعتراض در واقع آرام شدن ذهن است
همین و بس
بابت این پست نگفتم صرفا...کلی گفتم...شعرهای اعتراض و شکایت و گلایه و...آخرش چندتا پیشنهاد باشه خوبه در کل
علی اصغر:
سیستم پیشنهاد کلا بسته است و عملی نمی شود و در حد توانم
به صورت کتبی پیشنهاد داده ام اما متاسفانه جز اینکه مرا از خود
دور کنند نتیجه ای نداشت
من هم بی خیال شدم
یک داستان دیگه اینکه قبلنا مرا به سمینارهایی که در استان برگزار
می شد دعوت می کردند و چند بار پیشنهاد دادم دیگه دعوت نمی کنند
اینکه من یه رییس جمهور انتخاب میکنم و اینکه به رای من انتخاب میشه پس حق انتقاد رو هم ازش دارم...
همه کامنت هارو خوندم یه جمله از کامنت خانم رمضانی پور برام جالب بود...
خانم رمضانی شما میگید که جوونای قبل که فقط بلد بودن انقلاب کنن و بقیه اش رو به خدا بسپارن... نه اگه قرا بود اونا فقط انقلاب کنن و بقیه اش با خدا بیشک الان کشور مستقل و قدرتمندی به اسم ایران وجود نداشت٬ این گناه جوانان دوره انقلاب و جنگ نیست که من هیچ شباهتی با اونا ندارمممم...

علی اصغر:
بله یکی انتقاد هایی که به سیستم نمایندگی که رئیس جمهور هم مستثی از آن
نیست در کنابهای درسی مدیریت هم مطرح شده این است که بعد از انتخاب شدن
فرد منتخب حق برکناری از فرد رای دهنده سلب می شود این حرف من نیستا این حرف علمای
مدیریت دولتی هست و مشکل ها از اینجا شروع می شود کسی که انتخاب می شود
دیگر هیچ ترسی ندارد که توسط رای دهنده ها برکنار خواهد شد و هر کاری چه علمی و چه
غیر علمی انجام می دهد
و در مورد بقیه با شما موافقم

چندتا راه حل هم بده آخرت شعرات بابت بهتر شدن اوضاع
علی اصغر:
راه حلی جز اینکه هر کس برود به طرف کاری که
در آن تخصص دارد را مفید نمی دانم چون هر راه حلی
هم داده بشه آقای دکترها چه احمدی نژاد و چه روحانی
طوری اجرا می کنند که جز بد کردن اوضاع چیزی نمی شود.
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۵۹ چشم به راهم ...
متناسب با عنوان باید عرض کنم که: ته قصه رمانتیکه :/
علی اصغر:
آفرین
این عنوان هم خیلی خوبه
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۱۴ ...ما شیعه ها ...
ای بابا.... 
من بازهم سکوت میکنم.... 
علی اصغر:
عجب
شما با این سکوتتون ما رو سکوت مرگ کردین
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۹ شقایق رمضان پور
آقای برادر
1.اینکه ما یه رشته ای بخونیم دلیل بر این نیست که توان عملی کردن علممون رو داشته باشیم و خب من هم دارم مدیریت میخونم و قبلا هم یه چیزایی خوندم و مثلا همین دکتر عارف و مشایخی و اینا از اساتیدمون بودن.
2.من اصلا قصد حمایت از روحانی یا فرد دیگه ای رو ندارم و با قبول اینکه افرادی که کاندید ریاست جمهوری بودن اصلا صلاحیت دریافت این سمت رو نداشتن،تا به حال تو هیچ انتخاباتی رای ندادم...فک کنم قانع شده باشید که مثلا روحانی رو قبول دارم یا نه ...
3.اینکه یه رئیس جمهور بیاد بگه که آره من نمی تونم اوضاع رو درست کنم و رای بیاره جزء محالاته پس مطمئنا اون افراد راستگوی دانا به این مرحله نمیرسن که اصلا به مردم معرفی بشن حالا اینکه بخوان رای بیارن پیشکش!!
4.یکی از قانون های اساسیه مملکت ما دروغه و جدا شدن از این پروسه حتی گناه محسوب میشه!!
5.خیلی چیزای دیگه که اصلا صلاح نیست بیان کنم و برام عواقب داره و بیخیال...
امیدوارم ماها که مدیریت می خونیم و جوونای دیگه که رشته های دیگه میخونن بتونن وضعیت رو یه کم تکون بدن(البته امید زیادی ندلرم)،وگرنه جوونای نسل قبل که فقط بلد بودن انقلاب کنن و بقیه ش رو به خدا بسپارن!!
علی اصغر:
خواهر خانم
شما که مدیریت خوندین نباید نظرتون اینگونه باشد
وقتی که شما منفعل می شوید امثال روحانی ها
جولان می کنند
در نهایب این هم بگم که روحانی محصول کنار کشیدن
آقای دکتر عارف است که باعث شد رای ها مال روحانی شود و
آنچه که نباید می شد ، شد
با بی تدبیرشون امیدمون ناامید شد، کلیدشون هم طوری قفل زد که....
علی اصغر:
بله امیدها به نا امیدی تبدیل شد
اصلا کلیدی هم در کار نبود فقط
یک کلیدی در حد آچار در دست
روحانی به چرخش در اومد
کلید آن است که در ذهن برنامه دارد
و عملی می کند

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۵ پدرام. یار
سلام شب بخیر
خیلی جالب بود
ممنون
:)
علی اصغر:
سلام پدرام جان
شب شما هم به خیر
متشکرم
شما لطف دارید
(لبخند)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۹ شقایق رمضان پور
ببینید تو وضعیتی که ما الان قرار گرفتیم،اینکه وضع امروز مون از دیروز بدتر نشه،باید کلامون رو بندازیم هوا!!بعدش هم حتی اگه تو نسبت بد شدن اوضاع وضع فردامون بد بشه و نسبت به اون مقداری که بدون توافقات می تونست بد بشه کمتر باشه میزان این بد شدن بازم باید خوشحال باشیم...این میزان بد شدن رو هم من و شما نمی تونیم تشخیص بدیم...و حتی اگه افرادی که الان مسئولیت تشخیص این مسائل رو دارن هم نتونن تشخیص درست بدن،بازم از ما بیشتر می فهمن!!اول از همه این رو بپذیریم...ما الان تو این وضعیتی که میبینید هستیم و دلیل بودن تو این وضعیت اشخاص روی کار امروز نیست...پایه های این بدبختی ها قبل تر ها ریخته شده...الان فقط داره گندش قشنگ در میاد!!

علی اصغر:
این حرف شما قابل قبول نیست
اولا باید بگم شاید شما توان تشخیص میزان بد شدن رو ندارین بنا به گفته خودتون
اما من دارم دلیلش اینه که اولا من مدیریت دولتی خونده و می خونم و کاملا بر
مسائل تسلط دارم و کلا هر چه می خوانیم برای کشورداری هست
دوما اینکه بانی مشکلات ما اگر فرض بر این باشد که دکتر احمدی نژاد هستند که
هستند آیا آقای دکتر روحانی وقتی که می خواست نماینده ریاست جمهوری بشود
اشراف بر این داشت که نمی تواند مشکلات رو حل کند یا نه؟ که طبق سخنرانی هایی که
داشت می گفت که بنا به بی تدبیری دولت احمدی نژاد کشور دچار بحران اقتصادی
و سیاسی شده است و طی دو ماه دولت روحانی این مشکلات رو حل خواهد کرد
یک سیاستمدار باسواد چطوری می گوید من مشکلاتی که طی هشت سال دولت قبلی
بوجود اومده در دو ماه حل می کنم این منتهای بی سوادی است
اینجا دو حالت است
1) می دانست
2) نمی دانست
اگر می دانست که نمی تواند حل کند و هی وعده می داد پس دروغگو است
اگر نمی دانست که نمی تواند حل کند و هی وعده می داد پس سیاستمدار نیست
اما در قضیه توافق هسته ای اگر روحانی واقعا اشراف علمی بر حقوق بین الملل داشت
چرا نتوانست مذاکره را برد برد پیش ببرد؟ هزار باخت و یک برد هم نیست
یعنی کلا ما باختیم
ما قبل از مذاکرات یک مشکل اقتصادی داشتیم بعلاوه هیبت سیاسی
الان بعد از مذاکرات هسته ای با یک مشکل اقتصادی و بعلاوه تعطیلی قسمت قابل ملاحظه ای
از تکنولوژی هسته ای بعلاوه از بین رفتن هیبت سیاسی بعلاوه به قول خودتون زیر پا شدن غرور
ملی بعلاوه اینکه تحریم ها ما رو از پا درآوره و آمریکا هر لحظه تحریم ها رو اضافه می کند تا بقیه
پیشرفتهامون هم جلوشون گرفته بشه
حالا من تحلیل های سیاسی از دید جامعه شناسی ، روان شناسی و غیره دارم نمی خواهم اینجا
مطرح کنم به من چه وقتی که من هم در مشکل می سوزم و شما هم و بقیه هم و من انتقاد مطرح
می کنم و بقیه رد ، در واقع این ملت اینگونه می خواهند

هعییییییییی:(((
 یه کاربا خودمون کردیم که راه پس و پیشو به خودمون بستیم 
توافق نمیکردیم یه چی 
توافق کردیم یه چی 
اصلا بنابه اینه ما همیشه ملت ضرر دیده باشیم 
ازاون اول اولا نگاه تا الآنمون غیر همون اوایل که کار دست کاردون اصلی بود اصلیه اصلیااا
بعدش چی شد؟!هیچی 
دوباره روند ضرر مث گذشته تکرارشد و داره تکرار میشه 
علی اصغر:
آخه می دونین ما الان تو مملکت در قوه ی اجرائیه
شدیدا با مشکل قحط الرجال مواجهیم و الان مثلا
شخص آقای دکتر واقعا واقعا توان اداره این مملکت
رو داره؟ جواب من که نه است

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۷ شقایق رمضان پور
حالا انگار قبلش اوضاع خیلی بهتر بود!!
انرژیه هسته ای که برامون آب و نون نمیشد...نکنه انتظار داشتین زیر بار نمی رفتیم و حتما بعدش هم به عنوان غذا اورانیوم غنی شده می خوردیم و اقتدار ملی مون رو حفظ می کردیم!!
علی اصغر:
نه بهتر نبود
اما وقتی که هیچ چیزی گیرمون نمیاد
چرا باید داشته هامون رو از دست بدیم؟
انرژی هسته ای آب و نون نمی شد من هم می دونم
ولی الان هم مشکل آب و نونمون سرجاشه با کمی تغییر
اون هم اینکه دیگر انرژی هسته ای هم نداریم مثل اینکه
شما بعضی امتیازاتتون رو می دین تا مشکلاتتون حل بشه و
مشکلاتتون حل نمی شه که هیچ و امتیازاتتون هم از دست
می ره ، بیایید کمی به مذاکره برد برد بخندیم و خوش باشیم
(خنده)

بله )وعده ی توخالی. .
علی اصغر:
وعده توخالی
جیب خالی
پیشرفت خیالی
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۹ محمد فائزی فرد
دلت پره برادر.
ان شاالله همه چی درست می شه.
علی اصغر:
خیلی
ان شاء الله
امیدوارم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است