یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

به یاد آور عشق و شادی را

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ

به یاد آور

گل و بنفشه در بهاری

که باشی در لاله زاری

همنشین عشق و یاری

خوشا صحبت و دلداری

عشق بازی با نگاری

گل و بلبل در چمن زاری

عشق و مهر و محبت

یار و لحظه لحظه صحبت

دامنه ی سبز کوه

دل عاشق، بی ستوه

صبح و سحر، شبنم

بی غصه و بی غم

بزن بریم بالای کوه

چقدر باصلابت چقدر با شکوه

باد وزید و دل رمید

عشق جوشید و روح دمید

مطربا آشفتگی بر هم زنید

فکر نو بر دلا بر دمید

هر که دنبال غصه دوید

جز غصه چیزی ندید

نای و نوای خوشحالی

جاتون در آرمانشهرم خالی

چرا این همه بی حالی

بزن بر جاده ی بی خیالی

در ایام جوانی

شاد مانی شاد مانی

28 دی ماه 1394

نویسنده: علی اصغر

مناسبت نوشت

سالــــروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام را بر منجـــی

عالـم بشریت، امـام زمـان حضـرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و شیعیـان

و دوستداران حضرات معصومین علیهم السلام و شما دوستان عزیز و مهربان تبریک

و تهنیت عرض می کنم.

دل نوشت

الهی زنده بمانیم و شادی ها و عروسی های همدیگر را ببینیم و شادی کنیم.


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۵)

خیلی هم خوب:)
علی اصغر:
خیلی متشکرم
بانوی ادیب و فیلسوف
(لبخند)
من فقط همینو بلدم الهی آن ده که آن به  .¯\_(ツ)_/¯
علی اصغر:
این دیگه نهایت ایمان به خداست است
شما خودتونو با من نباید مقایسه کنید
اینو صادقانه می گم من به ایمان شما
حسودیم می شود
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۴ پرواز سپید
سلام
جدای همه قشنگی ها اون الهی نامه اخرش خیلی دلنشین بود! :)
علی اصغر:
سلام خاله
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
(لبخند)
____________________
راستش خاله خانم از دست من فقط دعا بر میاد
الان مثلا من یک مدتی هست یک نوشته ای را
می نویسم به اسم الهی نامه که قطعا و صرفا برای
اینکه در وبلاگ بذارم نمی نویسم راستش در روحیه
و آرامش من تاثیر به سزایی داره و پنج قسمتش رو
در وب هم نوشتم از طرف دوستام مورد استقبال قرار
گرفت هر چند حدسم بر این است که شاید بعضی
دوستان می گویند که دارم ریا می کنم اما به هر حال
امید بخش و آرامش بخش هست و بعضا از دوستام
بعضی مطالب رو می خونم که کلا کمی روحیه و آرامشم
رو هم از دست می دم با اینکه من خودم مطلب انتقادی
زیاد نوشتم اما انتقاد آنقدر روح انسان رو اذیت نمی کنه تا
یک مطلبی که کلا یاس و ناامیدی هست

۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۰ پدرام. یار
ممنون از شما دوست خوب
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
دیرشد ولی تبریک:)
دعای اخر خیلی قشنگ  بود:)آمین
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
اشکالی نداره شما لطف کردین
(لبخند)
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۵ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
فقط:)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
(لبخند)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
عیدتون مبارک :)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
از شما متشکرم
(لبخند)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۰ بآنو نارینـ
:)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
از شما متشکرم
(لبخند)
آخ جــــــــــون یه نفر بالاخره تبریک گفت....
عیــ^ــــ^ــد شمام مبــــــــــارک ...
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
از شما متشکرم (لبخند)
تبریک :)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
از شما متشکرم
(لبخند)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۴ mahdi ahadi rad
خوب بود، ممنون
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
ازتون متشکرم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
تبریک
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
از شما متشکرم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۷ چشم به راهم ...
بر شما هم مبارک ...
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۴ پری بانو
:)
عالی !
حس خوبی داشت مثل بهار .. !

شما هم که کلا با شعر حرف میزنی :))
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
کلا که نه بعضی وقتا
(لبخند)
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۶ پدرام. یار
آقا علی اصغر بهترین ها برای شما ...
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
آقا پدرام ازتون متشکرم
من هم برای شما و بقیه دوستان آرزوی خوشحالی ، خوشبختی
و کلا هر چه زیبایی و بهترین ها هست را دارم

خیلی قشنگ 
بر شما هم مبارک 
ان شاالله همیشه زنده باشید و سلامت 
خداااایی این جواب کامنت عاااالی بود :-D
یعنی دمتوووووون گرم خداااااایی :-D:-D
رو اعصابمی یواش یواش :-Dآفرین آفرین ایول دارید :-D
علی اصغر:
متشکرم
عرض تبریک و تهنیت
بسیار ممنونم
(خنده)
_______________
حالشو ادبی گرفتم
حالا می خواستم کمی گرم باشه
دیدم خیلی نامردی می کنم کمی
کوتاه اومدم
(خنده)
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۵ رنگ خدایے . . .
متن پست رو بیخیال! 

چه جوابی دادید به اون کامنته! :)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
چرا بی خیال متن به این عاشقونگی
(لبخند)
_____________________________
حوصلمو سلان برد و مه هم براشون
شعر سرودم (لبخند)
دست گلت درد نکنه...
جالب بود٬ ان شاءالله تا دنیا برقراره شاد باشید‌...
شعر سلان هم قشنگ بود٬ فکر کنم براش شعر سرودی از فردا اینجا بش پاتوقش...
:):):):):):)
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم
_________________
ای بابا، سلان اعصابمو داغون کرد
تو یه پست دو بار این پیامو می ده
در وبلاگ یکی از دختر خانما دیدم
به ایشون هم داداش گفته بود
در واقع پیام انبوه است یک جا می فرسته
و خودش وبلاگ ها رو نمی بینه که
علی اصغر (خشمگین)
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۰ شقایق رمضان پور
خیلی خوشحالید این روزا!!
نکنه خبریه؟!! :))
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
_______________
من همیشه خوشحالم
بعضی وقتا بد حالم
بهانه می گیرم و می زنم گریه
ولی کلا بی خیال
شاد باشیم
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۷ ...ما شیعه ها ...
به به
زیبا بود
آفرین
علی اصغر:
متشکرم
عرض تبریک و تهنیت
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۱ دانشنامه دفاعی
بسیار زیبا
بنده هم به سهم خودم عرض تبریک دارم
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
آقا عمو جون متشکرم
سلام داداش وقتتو تو بیان هدر نکن بعدن پشیمون میشی
من انتقال دادم بین بلاگ تو ام خاستی بیا منم کمک میکنم
http://salan.binblog.ir/
علی اصغر:
علیکم السلام داداش
رو اعصابمی یواش یواش
یه دست زنین براش
تا گم شه این داداش
آی سلان سلان
برو دوان دوان
بین بلاگ
چند داده برات
چک سفته برات
ریال دلار مانات
فحش بدی برام
به از این پیام
ای داداش ناکس
مکن اذیت برا کس
برو درساتو بخون
تا نشی پشیمون
ناز و مهربون
بیرون بیرون بیرون

منم تبریک میگم
علی اصغر:
عرض تبریک و تهنیت
متشکرم

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۲ خانومی ...
انشالله. 
یه یه شادی احتیاج داشتم ...
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
عرض تبریک و تهنیت
ان شاء الله شاد باشی
سلام داداش وقتتو تو بیان هدر نکن بعدن پشیمون میشی
من انتقال دادم بین بلاگ تو ام خاستی بیا منم کمک میکنم
http://salan.binblog.ir/
علی اصغر:
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است