یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

به نام خدا و به کام بعضیا

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ق.ظ

خداوند خالق و حاکم جهان فعلا در حاشیه است

به نام خداست به کام بعضیا

ما در زمانی به سر می بریم که بت پرستی منسوخ شده است

اما بت پرستی لباس تجدد به تن کرده است

یکی پول پرست

یکی مقام پرست

یکی برج پرست

یکی انسان پرست

یکی شهرت پرست

یکی خود پرست

یکی شهوت پرست

و ...

زمانه به نام خداست و به کام بعضیا

خداوند در قرآن می فرماید:

ای بنده ی من هر آنچه به تو بخشیده ایم از آن انفاق کن

حالا بنده اش هر آنچه خداوند به همه بندگانش بخشیده هم انفاق نمی کند

چه برسد به هر آنچه به خود او بخشیده است

و هر چه هست و نیست را متعلق به خویش می داند

عجبا وا عجبا

چقدر بت پرست شدیم ما

دنیا را طوری گرفتیم انگار ماندنیست

و آخرت را طوری رها کردیم که انگار رسیدنی نیست

به ربا لباس تجدد پوشاندیم

انفاق را از یاد بردیم

مسلمانی در نماز خلاصه کردیم

بخشش در تبعید است

دین با تزویر آلوده گشته

ظاهرها به باطن ها اولویت دارند

نماد ها دین شده اند

خدا در حاشیه به سر می برد

دین معنیش را باخته است

خدا آشفته و آشفته است

دنیا به دینار معنی شد

آخرت خرید و فروش می شود

یک عمر گناه متعدد با یک حج بخشوده می شود

عجبا

چقدر روزگار ما برای بعضیا بخشنده است

و برای بعضیا خسیس

این است عاقبت بت پرستان به روز

27 دی ماه 1394

نویسنده: ع.ا.س


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۷)

۲۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
انصافاً عالی بود:)
علی اصغر:
از شما متشکرم
(لبخند)
عااالی :))
علی اصغر:
ازتون متشکرم
(لبخند)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ رنگ خدایے . . .
:)
جالب انگیز ناک بود...


اگر دوست داشتی ما رو هم دنبال کن علی اصغر


نمیدونم چرا! ولی یهو اسمت منو گرفت :)
علی اصغر:
(لبخند)
از لطفتان متشکرم

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۱ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
اهومممممممممممممم چقدم عالی داداشییییییییییییی جونم
علی اصغر:
متشکرم خواهر مهربونم
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۷ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
علی اضغر ؟
ع.ا.س چیه یعنی چی؟
علی اصغر:
ع.ا.س یعنی علی اصغر.س
(لبخند)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۴ چشم به راهم ...
از دست این روزگار...
علی اصغر:
واقعا
البته روزگار گناهکار نیست
روزگار بُعد زمانی است که ما
در آن قرار گرفتیم این روزگاریان
هستند که روزگار رو بد کردند
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ پدرام. یار
عالی بود
داغون کنندس
مخصوصا برای بعضی های دوم
علی اصغر:
بله متاسفانه داغون کننده است
وقتی که زبان ها آنچه می گویند را
دست ها انجام نمی دهند

ا واه
دلت مثلا بشکست؟
ای وای علی جان باشد
از قرار معلوم دلت راضی نمیشود که دست از سر کچل فلسفه برداری
باشد بگو
و ادامه بده نیز به فلسفه گفتن
علی اصغر:
می خواست بشکند
نذاشتم
دست رو دلم گذاشتم
الان نشکسته
باشه نفس ادامه می دم
آخ جون فلسفه من از طرف فیلسوف نامی و شهیر مورد
پذیرش قرار گرفت

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۹ ...ما شیعه ها ...
احسنتم
علی اصغر:
متشکرم
اگه تو فلسفه میگی 
پس فلسفه چی بگه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
اینجا دل علی اصغر
از دست نفس در حال شکستن است
به دلم گفته بودم که
ای دلم بشکن قبل از آنکه تو را بشکنند
خوب است من 10 سال سابقه تدریس فلسفه دارم
می دونم در جوابم خواهی گفت آخه تو 10 سال داری
که 10 سالش رو فلسفه تدریس کنی
(خنده)
(خنده )
(خنده)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
علی اصغر:
متشکرم رها خانم
عالی :)
علی اصغر:
متشکرم
ای فیلسوف
ای شاعر
ای نفس
(خنده)
حالا مثلا به قول خودتون کل زندگیم هم تباه کرده باشی. من میبخشم انسان ممکن الخطاست یه وقتی ممکنه عمد یا غیر عمد یه خطایی بشه ولی همین عذر خواهی نشان پشیمانی اگه من سر یه زندگی دنیایی نخوام ببخشم نباید انتظار داشته باشم خدا هم منو به خاطر اشتباهاتم ببخشه
علی اصغر:
شما خیلی بخشنده اید
من کسی را که زندگیم رو تباه کنه نمی بخشم
نمی دونم شاید دوستم باشه ببخشم اما هر کس
رو نمی بخشم
چقدر من بخشنده ام
(خنده)

خدا در قران میگه ببخش تا از سوی من بخشیده شوی .ما اینم هم عمل نمیکنیم وااااای به حال انفاق کردن والله به خدا
علی اصغر:
بله حق با شماست
اما اگر من حقی کوچک از شما رو ضایع کرده باشم شاید ازتون بخوام که منو ببخش
و شما هم ببخشین
اما وقتی زندگیتو تباه کردم با چه رویی ازتون بخوام که منو ببخش
اصلا نمی بخشی که زهرا خانم
می بخشی؟
(لبخند)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۵ پری بانو
بله متاسفانه !!

همین یه حج رفتن خیلیا رو 
آدم کرد ... هه ... 
علی اصغر:
بله دیگه گناهی که با حج بخشیده می شه
چرا باید آن گناه رو نکرد؟
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۳ خانومی ...
حرفی ندارم 
علی اصغر:
چرا؟
(خنده)
:'(
علی اصغر:
(ناراحت)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است