یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بنی آدم بروز و مدرن

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ
سعدی بزرگترین شاعر ایرانی می فرماید
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی

راستش کمی بررسی کردم دیدم این شعر در نهایت زیبایی و پرمحتوایی و انسان دوستی
و اومانیستی بودن به درد زمان ما نمی خورد از آنجا که در زمینه ادبیات فعال هستم
به خود این اجازه را دادم که شعر مذکور در خور زمانه ام بروز کنم و نتیجه این شد
بنی آدم اعضای یکدیگر نیست
که در آفرینش ز یک گوهر نیست
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها آسوده خاطر باقرار
تو کز محنت دیگران با غمی
بشاید که نامت نهند آدمی

در ضمن من شعر سعدی رو قبول می کنم اما در این زمانه به درد نمی خورد و به زودی
باید این شعر(بروز شده توسط من) را جایگزین آن شعر(سروده سعدی)کرد
راستی یکی هست بسی دوست می دارم و ایشون نمی داند دوستش می دارم
من باز هم توهم دوست داشتن گرفتم باید به خودم مشاوره روان شناسی بدم
+لبخند و گل تقدیم شما دوستام
+نویسنده سخن می زاید و عشق می پروراند.
نویسنده: علی اصغر

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۹)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۱ دانشنامه دفاعی
پناه بر خدا
عمو جان یکدفعه تغییر فاز دادید.

البته من فکر می‌کنم این بیت از حافظ امروز بیشتر به کار شما بیاید
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
حالا دوستان چرا منفی زدند!!!!؟
من لایک مثبت می‌زنم شاید تلافی‌اش در بیاید.
به نظرم یکدیگر را درک کنیم بهتر است تا قضاوت کنیم
علی اصغر:
سلام عمو جون
نه آقا عموی عزیزم تغییر فاز ندادم کلا تو فاز خودمونیم
شعر زیبایی بود
نمی دونم ، شاید فکر می کنن کار خوبی نکردم یا اینکه
فکر می کنن من آدم بدی هستم یا اینکه بچه بدیم و...
اما در کل من آدم خوب،مهربون،باایمان،دوست داشتنی
، ناز ، متفکر ، مدیر ، شاعر و نویسنده هستم
تازه دوستام هم از خودم به مراتب بهترند و من عاشق
دوستام هستم
متشکرم
بله عمو من همیشه به دوستام و نوشته هاشون احترام
می ذارم و هیچ وقت با عقاید دیگران کاری ندارم و قضاوت
کردن رو دوست ندارم
و اینکه عمو عاشقتونم (گل)
(لبخند)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۳ ...ما شیعه ها ...
به نظر من کار خوبی نکردی داداش
علی اصغر:
چرا داداشی
فکر نکنم کار گناه یا بدی باشد
یک شعر زیبایی را براساس زمان خودمون بروز کردیم
به نظرم خیلی هم خوب است
متشکرم
(لبخند)
باز شعر سعدی آپدیت می کنی :))

همش با خودت بگو من هنوز عاقلم...من هنوز عاقلم ...من هنوز عاقلم.... با روش تلقین عاشقی رو از سر خودت بپرون :)
علی اصغر:
بله خواهر باز شعر سعدی آپدیت می کنم اما ظاهرا
مخالف دارم (ناراحت)
باهاتون موافقم از عشق به ما جز درد چیزی نمی رسد
من هنوز عاقلم من هنوز عاقلم من هنوز عاقلم
متشکرم
(لبخند)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۹ خانوم فیروزه ای ※※
عالی بود عالی
علی اصغر:
متشکرم
شما لطف دارید
(لبخند)
لایککککک
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اره فکر کنم شعر شما رو به جای شعر سعدی بزارن بهتره باید به روز بود
علی اصغر:
متشکرم که باهام موافقی
به روز بودن عالی هست
(لبخند)
لایک و دیگر هیچ........./
علی اصغر:
متشکرم
راستی زهرا بانو کم پیدا شدی
نه وبتون رو می نویسی نه میای وب ما
از دوستتون دختر تنها هم خبری نیست
(لبخند)

واقعا همین طووورر
هر چی زمان میگذره بدتر میشه....
ان شالله که دوست داشتنتون توهم نیس:))
علی اصغر:
بله نمی دونم چرا همش حرف و شعار شده
و عملی انجام داده نمی شود
امیدوارم
متشکرم
(لبخند)
کاش هیچ وقت الزام گفت شعرتون ایجاد نمی شد!
اگر با گفتن بهش که دوستش دارین ، خدا و بنده خدا رو خوشاینده بگید بهش خوب:)
علی اصغر:
کاش
اگر بگم قطعا ناراحت می شود ، خوب همیشه اینجوری می شود.
متشکرم
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است