یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بعضی احساس ها

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

بعضی احساس ها

همچو انارِ شیرین

در گلو گیر می کنند

که آدم رو با درد و رنج درگیر می کنند

از یک طرف حس سرازیر شدن مزه ی شیرین را داری

از طرف دیگر حس خفه شدن را

و این روزها چنین حسی را دارم

حس عجیب و غریبی است

و رفته رفته باورم می شود که عشق دردناک است

و توهم بودن هولناک

و وارد وادی عشق شدن خطرناک

بعضا دلم می خواهد کنار گذارم

عشق ورزیدن را

دوست داشتن را

علاقه مند بودن را

فکر می کنم که در اینصورت زندگیم خوب می شود

سر حال تر می شوم

اما در عمل می بینم شدنی نیست

و اصلا عشق دست من نیست

و با یک دیدار آغاز می شود

و کار خود را می کند و می رود

مخصوصا زمانی که مظلوم و محروم باشی

و این دو واژه نمی دانم چه سنخیتی باهم دارند

اما واقعیت این است که مظلوم از همه چیز محروم است

از عشق ورزیدن

از دوست داشتن

از محبت نمودن

از ابراز علاقه

نه اینکه نمی تواند

عشق بورزد

دوست بدارد

محبت نموده

ابراز علاقه نماید

بلکه نباید

عشق بورزد

دوست بدارد

محبت نموده

ابراز علاقه نماید

درد دلم را به استاد خود گفتم

که استاد من وقتی به خانمی علاقه مند می شوم

در حالی که وضعیت اقتصادیم ضعیف است وظیفه ام چیست

گفت نباید علاقه مند بشی

و این جمله تکرار می شود

نباید علاقه مند بشی

نباید علاقه مند بشی

نباید علاقه مند بشی

و برای جوانهایی مثل خودم چه سخت است اینکه بشنوند

نباید علاقه مند بشی

6 فروردین 1395

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


مواظب خودتون ، زیبایی هاتون و اخلاقتون باشید

نویسنده: علی اصغر سلطانی

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۶)

سلام اقا علی عیدتونم مبارک ممنون برا نظرا
علی اصغر:
سلام
عید و سال نو شما هم مبارک
خواهش می کنم
شاد ، موفق و پیروز باشید
ܓܓܓ
سلام سال نو مبارک...
 ان شاءالله خدا سال خوبی رو براتون به ارمغان بیاره...
  فکر کنم استاد گرامی  یه کم که نه زیادی اشتباه فرموده اند٬ مهر و محبت جا و مکان٬ فقیر و ثروتمند نمیشناسه٬ همه چیز دست دل هستش٬ امیدوارم خوش نشین قلبتون خدا بشه که نگاهش سهم هر روز زندگیتون بشه٬ ان شاءالله همه چیز درست میشه...
 شاد و سلامت باشید...
علی اصغر:
سلام
متشکرم
سال نو شما هم مبارک
ان شاء الله سال نو برای همه انسان ها سال خوبی باشد
استاد یه حرفی می گه و متاسفانه غافل است از دل من
از دعای خوبتون متشکرم
شما هم شاد و سلامت باشید
ܓܓܓ

سلام


فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خیلی خوشحال میشم بیاید

و بهش تبریک بگید منتظرمツ
علی اصغر:
سلام
حتما میام و تبریک می گم
مرسی از دعوتتون
ܓܓܓ
نباید علاقه مند بشی...
علی اصغر:
نباید علاقه مند بشی...
ان شاء الله این فرمول رو تغییر خواهیم داد
و همه جوانان باید علاقه مند بشوند
و عاشقانه زندگی کنند
ܓܓܓ
👌❤👍
علی اصغر:


❤❤❤

ܓܓܓ

به کسی علاقه مند شدین؟

مبارکه..

چرا نباید علاقه مند شد.. مگه دست خودته.. 

کاش بعضی ها میفهمیدن دست خودت نیس.. یهویی میشه:(

ان شا الله که وضع اقتصاددیتون خوب میشه
علی اصغر:
آره
مرسی
نمی دانم
نه دست خودم نیست
کاش ، واقعا
ان شاء الله وضع اقتصادی
همه جوانان خوب شود

ܓܓܓ

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است