یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۴ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ای وای(وایه)دلم

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

ای وای دلم

دلم شکسته

ای وای من

من دل شکسته

***

ای وای دنیا

نیستی که با ما

***

ای وای دوستم

دستت به دستم

تو دل  شکسته

من دل شکسته

***

ای وای خدا

تو هم شکستی

چون در دلم تو

با من نشستی

***

ای مطربا هم

یک نای با دم

لطفا بیا تو

باشیم که باهم

***

یارا غریبی

دل را فریبی

 از من که دوری

یا در قریبی

***

ای دل مرا تو

یک لحظه با تو

رسوا نمودی

ای بی وفا تو

***

همّ و خیالم

بدونن عالم

شکسته قلبم

هم در زوالم

***

من که نخواهم

نه خط و خالی

نه عشق و حالی

فقط تو باشی

غرق خوشحالی

برام ببــــــــالی

***

ای وایِ دلم

دلم شکسته

ای وای من

من دل شکسته


12 آذرماه 1394 شب

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ پرواز سپید
چرا دسترسی دارید! من هنوزم وقتی مشکلی برام پیش میاد که به دنیا ربط داره برای مادربزرگ و پدر بزرگم خیرات میکنم! حتی بعضی اوقات که دارم اشتباه میکنم پرد بزرگم (که ما بهشون آقاجون می گفتیم) میاد به خوابم و بهم نهیب میزنه که چرا فلان کارو میکنی؟ آخه من با پدر بزرگم یه رابطه خاص صمیمی ای داشتم. حالا شما فکر کن وقتی پدر و مادر بزرگ این جورن خود پدرو مادر چه جور هوای بچه شونو دارن!
روایتی داریم که اگر پدرو مادر فوت هم کرده باشن به سر قبرشون برید و براشون طلب مغفرت کنید یا در بعضی روایات اومده که اگه مادرتون فوت کردن به خاله های خودتون نیکی کنید و اونا رو مورد لطف قرار بدید.( اون خاله ای که بیشتر شبیه مادرتونن بیشتر مد نظرن!)
در هر صورت روشی هست که بهشون خوبی کنید و تخلیه روانی بشید. در بند پارادایم های ذهن نباشید! الزاما مرگ فاصله نیست...
علی اصغر:
دقیقا نمی دونم چی بگم
ولی خاله ای که بعد از مرگ مادرم نتوانست جای خالیه مادرم را بگیرد و عمویی که نتوانست
بعد از مرگ پدرم برایم پدری که نه برایم عمویی کند من چگونه بهشون دلخوش باشم بی خیال
قبر سرد پدر و مادر و درگه شهنشاهی الهی بهتر از همه چیز و همه کس می باشد.

گر نباشد در زندگی عمو و خاله

دل بستن به آنـها توهم و خیاله


(خنده)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ پرواز سپید
مهم پدر و مادرن! حتی اگر دسترسی بهشون ندارید یه جوری ازشون دلجویی کنید! صله رحم و نیکی به پدرو مادر خیلیییی بهتر از خیلی از قرصای ضد افسردگی و انواع و اقسام روشهای شادی اور جواب میده!!!
در ضمن افکار تریسی ها و رابینزها مدتهاست که دیگه توی مملکت خودشون هم جواب نمیده!
علی اصغر:
نه بانو دیگه دسترسی ندارم(گریه)
موافقم با حرفاتون
من در مورد مملکت خودشون نمی تونم نظر بدم چون نرفتم
ولی از وضعیت بد کسب و کار مملکت ما بعضی انتشارات با انتشار اینگونه کتاب ها
 پول کلان کسب می نمایند.
(خشمگین)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
دلت شکسته ؟ چرا؟
علی اصغر:
بله بانو
چون مدتیه مامان و بابام رو ندیدم و دلم می خواد ببینمشون سازمان گذرنامه خداوند برام اجازه نمی ده
چون مثل ...(سانسور) درس خوندم ولی حالا می بینم اشتباه کرده ام این یعنی شکست و شکست دل
مردم عاشق می شن و شکست عشقی می خورن و من عشق نیافته شکشت عاشقی خوردم و دلم شکست
و دلم از حرفهای برایان تریسی و آنتونی رابینز و ... شکست که در مملکت ما جواب نمی دن
و صدها مشکل اساسی که مجال گفتن نیست


۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۲ پرواز سپید
:)
علی اصغر:
سپاس بانو
:)
ان شاءالله حالتون همیشه خوب باشه و دلتون هیچوقت نشکنه...
علی اصغر:
 از بانو زهرا بسیار ممنونم
امیدوارم ان شاء الله حال شما و بقیه دوستام هم خوب باشه
لایییک...
علی اصغر:
سپاس
منظورم خودتونید خودشکنی
علی اصغر:
بانو خواهش می کنم نظرتون واضح بگین شاید به دردمون خورد
لطفا
اگه قبل بقیه خودتون بشکنید دیگه نمیشکنه:)
علی اصغر:
یعنی من قبل بقیه بشکنم
راستش بانو دقیق نفهمیدم
:|
علی اصغر:
(:
دلت چرا شکسته. ان الله فی  قلوب المنکسره
علی اصغر:
دل دیگه مانند شیشه هست
دیدی که یهو شکست و هر چقدر می شکنه پر بها می شه
و پیش خدا ارزشش بیشتر می شه
سپاس
امیدوارم به تازگی شاهدی سروده های شما در وصف وصال باشیم...
علی اصغر:
ان شاء الله همه دوستان با وصال یار خوش باشند
قشنگه...
علی اصغر:
سپاس از لطفتون
قشنگ گفتیداااااااااا آفرین ^_^
علی اصغر:
شما لطف دارید
سپاس

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است