یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۶ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ای دل(دوست)

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ

ای دل(دوست)

تو کعبه و منا تو

تو مروه و صفا تو

تو محشر و حرا تو

تو زمزم و شفا تو

تو مرحم و دوا تو

تو نای و نوا تو

تو حی و حیا تو

تو عشق و هوا تو

کنم طــواف برا تو

زائر شوم تو را تو

8:26 پنجشنبه 12 آذر 1394 آذربایجان

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۵ حسین نیکزاد
لایک
علی اصغر:
سپاس حسین جون
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
زیبا
علی اصغر:
سپاس بانو
لایک داشت انصافا
علی اصغر:
سپاس فاطمه خانم
قشنگه دستتون درست
علی اصغر:
متشکرم زهرا خانم

۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۳ زهرا ساعی
چوخ گوزل...
علی اصغر:
چوخ تشکر ادیرم زهرا خانم
به حباب نگران لب یک رود قسم٬ و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت٬ غصه هم خواهد رفت آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند....

علی اصغر:
متشکرم شعرتون جالب بود
قسمت آخر شعر هم ویرایش شد ولی فعلا نمی تونم بروز کنم


اهوم٬ درست میشه٬ به حباب نگران لب رود قسم درست میشه...
علی اصغر:
به حباب نگران لب رود قسم می خوری که اگه درست نشد گناه نکرده باشی
معذرت میخوام امیدوارم ناراحت نشده باشید٬ حال چرا پریشان احوال
علی اصغر:
خواهش می کنم
برای چی باید ناراحت بشم وقتی که دارم می نویسم همون حسی رو که دوست جونیام دارن
خودم هم دارم وقتی که دوستام ایراد می گیرن در واقع خودم هم به آن قسمت ایراد می گیرم
_______
هی زندگیه دیگه بیکاری ، تنهایی و انواع مشکلات دیگه
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ پرواز سپید
سلام
قشنگ بود...
من امروز دوتا شعر خوندم دلم سوخت که چرا نمیتونم شعر بگم!
شعر هم لطیفتره و هم محدود تر یه چیزاییش بهتر از نثره یه چیزاییش نه ولی هنر بیشتری میخواد شعر گفتن!
موفق باشید.
علی اصغر:
سلام
شعر سرایی هم خوب است و هم بد و یکی از خوبیهاش این است که می توانی به صورت منظم حرفاتو بگی
ولی بدی هایش به مراتب بیشتر هست مثلا باید همیشه همراهت کاغذ و قلم داشته باشی در واقع برای من
یکی که دردسر است و بعضی وقتا مشکلات اجتماعی هم دارد که جای بحثش نیست
سپاسگذارم
سلام٬ خوب بود فقط کاش آخرش رو طوری دیگه تمان میکردید...
علی اصغر:
سلام مرجان بانو
از نقدتون سپاسگذارم
راستش از آدم پریشون شعر پریشون صادر می شود بذار ببینم جور دیگه می تونم تمومش کنم

قشنگ بود خدااااااااااااقوتـ مستر 
علی اصغر:
سپاسگذارم بانو
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۵ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
عالیییی بود
علی اصغر:
متشکرم هانی بانو
زیبا بود:)
اذری هارا دوست داریم :)چوخ ممنون
علی اصغر:
متشکرم
من هم ایران و ایرانی را دوست دارم
یاشاسین بانو

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است