یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

اندر احوالات عاشقی

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ

بچه ای شاد شاد


         در بچگی دل داد


هم برفـت شادی


          هم زندگـــی آباد


عشق نــه تنــها


          شادی نه افــزاد


بلـکه دم بــه دم


          غصه و غم زاد

3 بهمن ماه 1394

دکترانه و فیلسوفانه های من

عشق و عاشقی بد نیست به شرطی که دو طرفه باشد این یک طرف قضیه است

و طرف دیگر قضیه اینکه دوست داشتن از عشق ورزیدن برتر است رو من قبول

دارم و برای آن دلیل هم دارم نمی دونم شما هم دلیل های مرا قبول خواهید کرد یا نه

دلیل های من این است که دوست داشتن مبنای فکری داره و عشق ورزیدن مبنای

احساسی و دوست داشتن برای همین پایدارتره و همیشه فکر بر احساس غلبه دارد

عشق هایی که براساس فکر و تعقل به وجود میاد هم پایدار است تا عشق هایی که

فقط پای احساس در میان باشد

عقیده مهمی هم دارم اینکه همیشه یکی را باید دوست داشته باشم و الا از زندگی

لذت نمی برم.

لطفا یک لبخند

نویسنده: علی اصغر


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۲)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۷ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
شیطونی نکن 
خدا نکنه
علی اصغر:
(لبخند)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
:)
میدونم عزیزم میفهمم تو داداش خودمی دیگه:d
من استاد شیطونم داداشمه:)
استاد شیطونه خیلی دوستت دارم
علی اصغر:
(لبخند)
قربون خواهر خوبم بشم که داداششو خوب می شناسه (گل)
من هم دوست دارم ، دوست دارم شاد باشی ، دوست دارم
بخندی ، دوست دارم موفق بشی ، دوست دارم به آرزوهایت
برسی و آرزوهات آرزومه (لبخند)

بله با نظرتون موافقیم ...
من همیشه میگم که اگه احساسو قلب آدم عاقل باشه خیلی مشکلا پیش نمیاد...
علی اصغر:
آفرین
من هم معتقدم فکرها بسیار مهم است و این فکرها
هست که دنیا را می سازد
متشکرم
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۶ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
خوب همون دوست داشتن؟
فدات بشم خودم داداش خوبم
علی اصغر:
خدا نکنه
قربون خواهر مهربونم بشم
راستش خواهر خانم من همیشه تو زندگیم انسان هایی بودند و هستند
 که دوستشون داشتم و دارم و بعضی از آن ها می دونستند و می دونند
که دوستشون داشتم و دارم و بعضیشون هم نمی دانستند و نمی دانند
 آنهایی که دوستشون داشتم  و می دارم موفقیتشون ، خنده هاشون ،
شادیشون و زندگیشون برام مهم بود و هست
و این دوست داشتن برای من خیلی زیبا و معنوی هست
(لبخند)
متشکرم

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
مشکوک میزنی؟
علی اصغر:
خواهر خانم چرا؟

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
حیف عاشقی دست ما نیست !
علی اصغر:
بعضا دست ماست
بعضا نه

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۶ زهرا قربانی
+
علی اصغر:
از مثبتتون متشکرم
(لبخند)
درسته که دوست داشتن بهتره از بعضی نظرات و شااااااید پایداری بیشتری داشته باشه 
اما واااااقعا نمیشه عاشق نشد گاهی 
همون دوست داشتنه در حد جنون تهش میرسه به عاشقی 

آفرین همیشه یه آدم درست رو انتخاب کنید با همه وجود دوسش داشته باشین 
اصلا اینکه آدم یکیو دوست داشته باشه غیر اینکه ممکنه به اون طرف حس خوب منتقل شه صدبرابرش رو روحیه خود آدم تاثیر داره 
خلاصه که عااااااااالیه عااااالی مخصوصا اگه دو طرف پایه باشن برا دلدادگی که دیگه محشر میشه :))))))))))))))))
علی اصغر:
خوب من هم اینو قبول دارم
انسان اول بنا به دلایلی یکی رو دوست داشته باشه و بعدا عاشق هم شد
ایرادی نداره اما بدون دوست داشتن همینجوری از روی احساس عاشق شدن
از هیچ لحاظ خوب نیست

بله واقعا دوست داشتن از روی شناخت و آگاهی و فکر و تعقل را دوست دارم
اونم بسیار دوست دارم
متشکرم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۲ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
عاشق شدی رفت؟
علی اصغر:
من عاشق شدم؟
نه بابا
من و عاشقی!
من زرنگ باشم می تونم دوست داشته باشم
متشکرم

سلام دوست خوبم دوست داشتی حتما ی سر بهم بزن بگو دنبالت کنم :)
علی اصغر:
سلام دوست عزیزم
دنبالتون کردم
موفق باشید
متشکرم
البته من همیشه دوست داشتن رو مقدم میدونم و میگم تا دوست داشتنی نباشه عشقی بوجود نمیاد
علی اصغر:
درود بر شما فکرتون عالی هست
متشکرم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۶ پدرام. یار
نظر بنده مغایر با نظر شماس ... :)
اما احترام میگذارم ...

" عشق هایی که براساس فکر و تعقل به وجود میاد هم پایدار است تا عشق هایی که فقط پای احساس در میان باشد "

با این عقیده موافقم ...


راستی اونی که منفی داده من نبودم ( انتقام نگیری ) :)))
علی اصغر:
نظر همه برام محترمه
متشکرم
نه بابا فقط دلم می خواد بدونم علت مخالفتش چییه؟
چون پست قبلی هم یک مخالف داشتیم
کلا با مخالف بودن کسی مشکل ندارم
باید هر کسی هر جور که راحته ، باشد
(لبخند)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۵ خانوم فیروزه ای ※※
:)
بیا اینم چون خواهش کرده بودی لطفا یه لبخند
خندیدم :)
علی اصغر:
شما لطف کردین
بیشتر به مسخره گرفتن شبیه بود تا لبخند
(لبخند)
(خنده)
متشکرم
متاسفانه عشق منطق ندارههه نمی شه تضمین بدیم که عاشق یکی بشیم و اونم عاشق ما بشه
علی اصغر:
مشکل دقیقا از همین یه طرفه بودن عشق شروع می شه
پس شخص باید مواظب باشد و به عشق یک طرفه دچار نشود و اگر هم
دچار عشقی شد و یه طرفه بودنش رو تشخیص داد فورا از آن عشق دور
شود و کم ضربه روحی ببیند
متشکرم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
از عشق میترسم همیشه میگم من هیچوقت عاشق نمیشم
علی اصغر:
خوب عشق یه جورایی ترسناکه من هم می ترسم
البته یه طرفش هم ترسناک و هم دردناک است
متشکرم
آبژکتیو و عینی....
اشتباه نوشتم
علی اصغر:
اشتباه تایپی بود
(لبخند)
متشکرم
عشق یک مفهوم آبژکتیو و یعنی نیست...و هر کسی یک تعریفی داره براش
برای تعریفی که شما از عشق دارید بله حرفاتون درسته...ولی ممکنه یکی دیگه بیاد یه تعریفی کنه و از اون حرف شما برداشت نشه

در ضمن وقتی میاین وب نظر میدین جواب نظراتتون رو بخونید بد نیست
علی اصغر:
قطعا حق با شماست
کلا مباحث علوم انسانی چون بر مبنای تجربه نیست
عقایدها هم نسبی هستند بر عکس علوم تجربی

خوب من همیشه جواب نظرها رو می خونم مثلا هنگام صبح وب شما
نظر گذاشتم تا لحظاتی چند میام جوابتون رو می بینم
چرا فکر می کنید نمی بینم؟
متشکرم
منم با شما هم عقیده ام

ممنون خوب بیان کردید.
علی اصغر:
متشکرم
پس هم عقیده ایم
خواهش می کنم
مرسی ، لطف دارید
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۴ محمد فائزی فرد
شعره اینبار خیلی نزدیک به ساختار کلاسیک بود. زیبا بود. مرسی.

علی اصغر:
بله بله داریم سنتی کار می کنیم (لبخند)
متشکرم
 بله من هم با شما موافق هستم که دوست داشتن مقدس تر از عشق هستش...
پایه دوستی ها آرام ساخته میشه و آرام از بین میره ولی عشق یک احساس است...
 نقل قول از (ع.ش)  خدایا به هرکس که دوست میدارید بیاموز که عشق بهتر از زندگی کردن و به هرکس بیشتر دوستش میداری بیاموز که دوست داشتن فراتر از عشق اشت...
علی اصغر:

متشکرم

بله درسته

(ع.ش) اندیشمند بزرگی بوده اند

دوست داشتن فراتر از عشق ورزیدن است


دم به دم غصه !!
بله تاوان کسیه که 
دل داشته باشه !
علی اصغر:
درسته
غصه از تعلقات اهل دله
متشکرم
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۹ چشم به راهم ...
قبول داریم!!!
علی اصغر:
پس هم عقیده ایم
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است