یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

الهی نامه(1)

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

الهی به مهربانی تو قسم



                           نه غصــــه باشد نه غــم



                                                     بیــــــــاید عشق و شادی



                                                                             لحظـــه لحظـــه دم به دم

14 دی ماه 1394

الهی ،ای پادشاه، ای راهنمای راه ، من که دانم جز تو پادشاهی و جز راه تو راهی نیست

و آنکه راه تو گزیند در عاقبت بر او غصه و آهی نیست و در راه تو بر تباهی جایگاهی نیست

همه کاره ی دنیا تویی و همگان بی تو هیچند و پوچند و هر آن که خود را کاره ی دنیا پندارد 

یقینا روزی بر تباهی گــراید و در آتش خشم تو بسوزد پس من راه تو را می گزینم که امیـــد

است در این راه یار و پناهم باشی.

برگرفته از: الهی نامه ی خودم

راستش الهی نامه ای که نوشتم طولانی است و برای اینکه حوصلتون رو نبرم و شما هم راحت

بخوانید قسمت قسمت در وبلاگ می گذارم


15 دی ماه 1394 آذربایجان

نویسنده: علی اصغر شاهزاده



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۵)

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
:")
علی اصغر:
سلام دوست گرامی
(لبخند)
آمین...
قشنگ بود٬ به پاس نگاشته ات سپاس...
الهی به مهربانیت قسم که دوستان مرا نه غصه باشد نه غم...

علی اصغر:
از شما متشکرم
الهی آمین یا رب العالمین
اخه من کجام فیروزه است؟
چرا منو با فیروزه اشتباه میگیرد؟
علی اصغر:
نه بابا من شما رو اشتباهی نگرفتم
شما نفس بانو هستید و آبجی بنده
اونجا منظور مخاطب قرار دادن وبلاگتون بود همون حس فیروزه ای
مخفف کردم شد فیروزه

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۹ محمد فائزی فرد
قشنگ یود.
ممنون
علی اصغر:
از شما متشکرم
ما را زندگیِ با عشق آرزوســــــــت ....
من کلا الهی نامه دوست دارم:).... اینم خیلی خوبه :)
علی اصغر:
ان شاء الله به آرزتون می رسید
متشکرم (لبخند)
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۵ شقایق رمضان پور
نه غصه باشد نه غم!!
علی اصغر:
آری نه غصه باشد نه غم
اگر هم باشند خیلی کم

الهی که هیچ وقت غصه نباشه:د
بحح بححح
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
خیلی دلم میخواس شعر میگفتم :( حیف واقعا استعدادش نی
علی اصغر:
خوب بنویس ، تنها چیزی که برای شعر گفتن لازمه علاقه هست که خوب داری
کی می گه استعدادش رو نداری
من خودم استاد ادبیاتم(شوخی) و می گم استعدادش رو دارید(جدی)
شعر ها دو نوع هستند جوششی و کوششی
علی اصغر توصیه می کند از کوششی شروع کن و جوششی هم می آید
منتظر شعرهای زیباتون هستم
موفق باشید
آفرین خدااااااااااااقوتـــ
علی اصغر:
از شما متشکرم
ممنون
یاری خدا نصیب همه مان باد
الهی نامه...احسنت

گفتی نقد کنیم:) 
درباره دعای اول الهی نامه ات بگم که
همچین چیزی محاله در دنیا که غم و غصه ای نباشه
این ها همیشه هست
چیزی که خوبه دعا کنیم یه سینه گشاده و ظرفیت زیاد برای کم نیاوردن در برابر اینهاست

منتظر قسمت های بعد هستیم
علی اصغر:
متشکرم
درست است که زندگی دنیا دارای بعد غم و بعد شادی هست
اما خواستن اینکه غم ها نباشند عیب نیست لا اقل کم باشند
من آرمانشهری دارم که آن آرمانشهر فقط در نوشته هامه و در
بیرون از نوشته هایم خبری از آن آرمانشهر نیست و تنها چیزی
که از آرمانشهرم به من می رسد یک حس خوبی است
دعا کردن بسیار خوب و عالی است
به زودی
__________
نخواستم این نظر که تکراری بود حذف بشه
تشکر فراوان
الهی نامه...احسنت

گفتی نقد کنیم:) 
درباره دعای اول الهی نامه ات بگم که
همچین چیزی محاله در دنیا که غم و غصه ای نباشه
این ها همیشه هست
چیزی که خوبه دعا کنیم یه سینه گشاده و ظرفیت زیاد برای کم نیاوردن در برابر اینهاست

منتظر قسمت های بعد هستیم
علی اصغر:
متشکرم
درست است که زندگی دنیا دارای بعد غم و بعد شادی هست
اما خواستن اینکه غم ها نباشند عیب نیست لا اقل کم باشند
من آرمانشهری دارم که آن آرمانشهر فقط در نوشته هامه و در
بیرون از نوشته هایم خبری از آن آرمانشهر نیست و تنها چیزی
که از آرمانشهرم به من می رسد یک حس خوبی است
دعا کردن بسیار خوب و عالی است
به زودی
خدایا ببخش مرا 
علی اصغر:
خدایا ببخش ما را
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۸ ایدا بانو
عالللللییییی
علی اصغر:
بسیار لطف دارید
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۶ علی سجاد موحد
زیباست.
علی اصغر:
شما لطف دارید

معنی دعای کمیل هم خیلی خوبه خیلی معنیش قشنگه...
علی اصغر:
دعای کمیل بسیار عالی است

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است