یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

استدلالی که من می کنم

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

به بی تدبیری بیکاری باید

ز بیـــــــکاری فقــــــــر آید

فقــــــــــر غـــــــــــــــم زاید

غــــــم عقـــــــــــل را زداید

ز بی عقلی هوس به بار آید

بالهوس بر تباهــــــی گراید

باید= بایست ، بایستی ، لازم است ، ضروری است

این را نوشتم که یادم باشد که من فیلسوفم و نوشته هایم را در محافل علمی می خوانند

و برای شادی روح پریشانم صلوات نثار می کنند.

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۷)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۱ زهرا ساعی
چوخ گوزل...سودیم...
علی اصغر:
زهرا بانو دان تشکر ادیروخ
شعر هاتون سیاسیه!  خخخخ
علی اصغر:
نه گوزل داداشیم سیاسی دییر
دسیدوز انتقادیدیر انصافی رعایت المیشدیز (خنده)
سلام دوست عزیز
وبلاگ شما رو به پیوندام اضافه میکنم و اون رو دنبال میکنم و خوشحال میشم شما هم وبلاگ منو دنبال کنید.

اگه قبول میکنید منو با خبر کنید تا به پیوندا اضافه کنم. 
                                                                         مــــرســـی
علی اصغر:
سلام
با کمال میل و خرسندی
موفق باشید
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
👍👍✋👍
علی اصغر:
تشکر می کنم
ولی هانی بانو پیامتون برام نامفهوم بود
بلهههههههه
علی اصغر:
تشکر می کنم
 جالب انگیزه  :)))
علی اصغر:
سپاس بانو
درست است...
علی اصغر:
سپاس از تاییدتون

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است