یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

یاراد ای تانری بیرده ، علی کیمین آقانی

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

یاراد ای تانری بیرده ، علی کیمین آقانی   کی علم و  قدرتیله ، آباد ایلسین جهانی

کفر و ظلم بساتین ، علمیله  قوروتسون   نشر ورسین عدلی ، دلخوش ایلسین خدانی

مبارزه بساتی قورسون ، دشمنلریله بیرده    خُلق دینی رواج اتسین ، نشر شرع مصطفانی

ریشه فقر و کفری ، تیشه ی عدلیله وورسون   انسه تعلیم اتسین ، جوانمــــردی و فتانــــی

اِله گویلوم ایسلیر ایندی ، علی قدم قویا جهانه   الینده ذوالفقاری ، دورییا ناحق و یالانی

حسرتیله من یازیردیم ، یتیرم سوزوم تمامه   قسمت اولسا نشر اِدم ،  بو کلام خوش نوانی

امیدیم وار ایندی ، یتیشه سوزوم امامه   دعوتیم اجابت ایلیب ، او نجات وره جهانی

نجه خوش اولوم من ایندی،امام علی فراقینده   گِنه مهدی بلکه گلسه ، تمام ادر هجرانی

ذوالجناحه چون سواره ، ذوالفقار الینده بیرده   منجیمیزگلیدی ایکاش ، داغیدیدی فرقه ی یالانی

شاعر یازوب بو سوز لر، دنیادا عدالت ایسلر   اِتسه گر امامیمیز عنایت ، خوش اِدر بو سوز یازانی  

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۷)

چقدر خوب است 
که ما هم یاد گرفته‌ایم 
گاه برای ناآشناترین اهل هر کجا حتی 
خواب نور و سلام و بوسه می‌بینیم 
گاه به یک جاهایی می‌رویم 
یک دره‌های دوری از پسین و ستاره
از آواز نور و سایه‌روشن ریگ
و می‌نشینیم لب آب 
لب آب را می‌بوسیم 
ریحان می‌چینیم 
ترانه می‌خوانیم 
و بی‌اعتنا به فهم فاصله 
دهان به دهان دورترین رویاها 
بوی خوش روشناییِ روز را می‌شنویم 
باید حرف بزنیم 
گفت و گو کنیم 
زندگی را دوست بداریم 
و بی‌ترس و انتظار
اندکی عاشقی کنیم
علی اصغر:
سلام
متشکرم زیبا بود.
رفتــن هــم حــرف عجیبــی ‌اســت
شبیــه اشتبــاه آمــدن
گفــت بــر مــی گــردم
و رفــت
و همــه‌ پــل ‌هــای پشــت ســرش را ویــران کــرد
همــه مــی ‌دانستنــد دیگــر بــاز نمــی ‌گــردد
امــا بــازگشــت
بــی هیــچ پلــی در راه
او مســیر مخفــی یــادها را مــی ‌دانســت
علی اصغر:
او مســیر مخفــی یــادها را مــی ‌دانســت
همگان به جست‌ و جوی خانه می‌ گردند
من کوچه‌ ی خلوتی را می‌ خواهم
بی‌ انتها برای رفتن
بی‌ واژه برای سرودن
و آسمانی برای پرواز کردن
عاشقانه اوج گرفتن 
رها شدن

سید علی صالحی
علی اصغر:
من بال و پری خواهم
برای اوج گرفتن
زندگی میکنم…
برای رویاهایی که منتظر واقعی شدن به دست من هستن…
من فرصتی برای بودن دارم…
پس ساکت نمی نشینم!
می گذارم همه بدانند که من با همه تواناییها و کاستیهایم شاهکار زندگی خودم هستم.
کافی است گذشته را رها کنم…
و برای ثانیه های آینده زندگی کنم!
چون رویاهایم آنجاست…
و من فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارم 
علی اصغر:
از شعرتان و حضورتان بی نهایت سپاسگذارم
این روزها مثل همیشه نیست
این روزها هیچ صدایی از خش خش برگها نیست
این روزها باران نمیبارد
دلم گرفته و ابری به آسمان نمی آید
این روزها مثل گذشته نیست
تو هم مثل آن لحظه ها که گذشت دلت به یادمن نیست
دلتنگ پاییزم و خسته از فصل های بی روحی که گذشت
خسته از روزهای تکراری
این روزها مثل همیشه نیست
این روزهاهیچ رهگذری دلسوز این دل خسته نیست
دل هوس یک شب بارانی میکند که قدم بزنم در زیر باران و به اوج احساسی بروم تا آرام شوم تا باز با باران یکی شوم
تا بفهمد درد دلم را بارانی که میفهمم راز درونش را
دلم گرفته و هیچ همزبانی نیست دلتنگـــــــــــم
دلتنگ آن لحظه هایی که لذت ببرم از نفس کشیدن
از زندگی از تمام ثانیه هایش
خسته ام از تکرارها
از بی محبتی ها و بی وفایی ها
این لحظه مثل همیشه نیست
حرف تو،حرف من نیست
آنچه که در دلت میگذرد با حس من یکی نیست
تو هم مثل این روزها تکرار میشوی اما
نه مهرت ....بی وفایی و بی محبتی هایت
علی اصغر:
این روزها دلتنگی جاریست
این روز ها تنهایی ساریست
این روزها انسان پریشان
این روزها دنیا گریان
این روزها محبت هراسان
این روز ها همه تنها
حتی تنهایی تنهاتر از همه
که مانده ایم پریشان در وادی زندگی
این روزها دلتنگی جاریست
این روز ها تنهایی ساریست
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ نجمه شفیعی
جالب بود البته یکمیش رو فهمیدم
علی اصغر:
سلام
انشاالله ترکی رو کامل یاد بگیر
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ نرگس جوان
سلام
ممنون که وبم سر زدین
رمانم رو خوندین؟
علی اصغر:
سلام
خواهش می کنیم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است