یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۳ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

آهای انسانها من دهه ی شصتیم

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

من دهه ی شصتیم

نیافتم کار و ندیدم عدالت

من دهه ی شصتیم

نتوانستم کنم ازدواج

من دهه ی شصتیم

ندیدم شادی و نشاط

وارث هر گونه سختیم

من دهه ی شصتیم

جوانیم می گذرد به بیهودگی

با اتلاف وقت

رو به پیری گذاشتم

من دهه شصتیم

از حداقل حقوق انسانی محروم

حق زندگیم کجاست

معیشتم کجا گم شده

من دنبال معیشتم

معیشت و زندگی با پول و پارت و رابطه

هر که بند پ داره کارش در واقع راحته


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۳)

خدا بزرگه
چه دهه ای باشی فرقی نداره وضع مملکت همینه متاسفانه!
هیچ کس از جایگاه خودش راضی نیست و همه از امکانات مینالند
در حالی که یک عده خیلی راحت رشد میکنن!
علی اصغر:
بله خدا بزرگه
متاسفانه در مملکت عدالت نیست
و آقایون در تعریف عدالت ، عدالت را رعایت نکرده اند
و به نفع خود تعریف کرده اند
ما دهه هفتادیام همینیم دیگه همه همینیم 

بند پ که ازاون اول اولاااا بود همیشه حرف اولو زده خدایی 
علی اصغر:
بله همه گرفتاریم
خوش بختم من هم هفتادیم دی:
علی اصغر:
تو هم مثل من

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است