یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

یک سوال(علی اصغر چند ساله است؟)

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سلام دوستان

خوبین؟

من کمی خوبم و امیدوارم رفته رفته خوب شوم و درس و مشق اجازه بدهد

و بعضی شرایط قطعا دوباره مثل قبل خواهم نوشت و شاید هم نتوانم بنویسم

نمی دانم به هر حال بگذریم

چند وقت است که دلم می خواهد سوالی ازتون بپرسم آن هم اینکه آیا از روی

نوشته هایم می توانید حدس بزنید که

علی اصغر چند ساله است؟

جمله زیر هم از جملات خودم هست که براساس مطالعاتی که در این سالیان
نیمه دراز کردم و به این نتیجه رسیدم که:

 سعادت دیگران بخش مهمی از خوشبختی ماست

برایتان هدیه می کنم

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۸)

33؟؟
یا حضرت شلغم !!
اصلا بهتون نمیاد !
علی اصغر:
نمی دونم
همه می گن
حتی در دنیای واقعی هم بعضا می گن بچه ای
:) 

میدونم خوب موندی...از رو نوشته هم میشه تشخیص داد ...آقا ما علم الغیب داریم شما چیکار داری آخه... فکر کن 22سالته تمااااااام
علی اصغر:
(لبخند)
خوب من قبول می کنم خوب موندم و خدا رو شکر می کنم
چشم فکر می کنم 22 ساله هستم
استاد هم می گفت انسان هر سنی رو فکر کنه سنش آن است


اما به نظر من یه پسر 16 ساله فهیم بودین:)
با خودم فکر می کردم به 16 سال چقده درک بالایی دارنا!
حالا چی شد که 16 ساله تو نظرم موندین نمودونم^__^
علی اصغر:
نمی دونم
شاید خیلی بچه تشریف دارم
اما فکرم بچه گونه نیست ها به مواردی فکر می کنم
که پروفسورهای مملکتم نمی تونن حریفم بشوند
اما وقتی با دوستام هستم چه مجازی و چه حقیقی
علی اصغر دیگری می شوم آروم ، مهربون ، دوست داشتنی
روحیه ام خوبه
در نظرتون 16 ساله بمونم من مشکلی ندارم
(لبخند)
دهه شصتی هستی؟؟؟؟
فکر میکردم در سنه هفتاد دیده به جهان گشوده ای...

پس ....


الان تازه خوندم...

33سالته؟؟؟؟!!!!!!

نه بابا ...
خوب موندی پس :)   بهت همون 22سال میاد 11سال جون تر ...
علی اصغر:
بله دهه شصتی هستم
آخه از روی نوشته چگونه می گید خوب موندم
اما من خدا را شاکرم واقعا خوب موندم
(لبخند)

22 ساله هستی آقا...
علی اصغر:
نه
33 ساله
اصن به نوشته هاتون نمیاد 33 ساله هاااااااااا
من فکر می کردم 16 سالتونه و هنوز کنکور ندادین.
از واژه دانشجو فکر می کردم یکی از آمالتونه که بهش برسین در یک رشته خوووووووب
کودک درونتون بازیگوشه یادم باشه نه نه غرغرو رو بفرسدم سروقتش ^__^
علی اصغر:
چرا آخه
نه بابا 26 را بگویید همه قبول دارند
و 33 هم سن واقعیم هست
نوشته هایی که من می نویسم به 16 ساله نمی خورد به 40 سال به بالا می خورد
مثلا این جمله
 اندیشه ای که ریشه در جهل و شقاوت دارد چگونه تواند ما را به علم و سعادت برساند.
واقعا نوجوان 16 ساله به این جمله ها فکر می کند

هم کودک درونم فعال است و هم فکرم
فکر نکنم یک نوجوان 16 ساله از بیکاری در جامعه اش مطلب بنویسد و شعر انتقادی بسراید
متشکرم
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۱ شِمِلـ ــیا
اخرش ما نفهمیدیم چند ساله
۳۳؟
علی اصغر:
خوب 33 ساله هستم
خوبه حدس نزدم میخواستم بگم 19-20
کلا من حدس نزنم بهتره خخ
همش همینطوره:)
علی اصغر:
(خنده)
من کودک تشریف دارم
کاش حدس می زدی
31 یا 32؟
علی اصغر:
بله تقریبا
(لبخند)
24-25
علی اصغر:
نه
(لبخند)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۸ شِمِلـ ــیا
من تازه با وبتون آشنا شدم ولی شاید ۲۴ یا ۲۵ یا ۲۶ :D
علی اصغر:
نه
(لبخند)
چه سخت
نمیدونم....
علی اصغر:
ای بابا چرا سخت
واسه داداشت یک سنی بگو دیگه
هفتاد هشتاد
(لبخند)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۴ محمدرضا گلزاری
سلام
مطلبتون عالی بود
ممنون میشم تو وبم نظر بدید
علی اصغر:
(لبخند)
این کامنت رو تو هم مطلب می گذاری

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۱ خانوم فیروزه ای ※※
اوووووووم نمیدونم 
فک میکنم در محدوده 20 به سر میبرید 
21 /22/23/...
علی اصغر:
به سر می برید
از این جملتون خوشم اومد
(خنده)
نه
(لبخند)
22
علی اصغر:
نه
(لبخند)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۳ ههـــ ـــــ
سلام :)
علی اصغر:
سلام
(لبخند)
ما شاءالله خوش قلم هستید
علی اصغر:
شما لطف دارید
(لبخند)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۳ بانوی آذری
28 ــ 29 :))
علی اصغر:
نه
(لبخند)
شرمنده ها کدوم علی اصغر

البته سلاممممم
علی اصغر:
سلام
بنده خودم
(لبخند)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۷ پرواز سپید
:)
علی اصغر:
(لبخند)
به نظرم 25 یا26 ساله هستید 
علی اصغر:
نه
(لبخند)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۲ پرواز سپید
اا؟ چی شد؟ چرا نظرات حذف شد؟
علی اصغر:
حذف نشده خواستم همه بگن بعدا تایید کنم
(لبخند)
24
علی اصغر:
نه
(لبخند)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۹ پرواز سپید
سلام
دهه 70 هستید؟
علی اصغر:
سلام
نه
دهه 60 هستم
(لبخند)
30 ساله؟!!
علی اصغر:
نه
(لبخند)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اووووم فکر کنم یه 26یا27 درسته
علی اصغر:
نه
(لبخند)

اتفاقا این سوالی بود ،ک هر وقت میومدم وبتون همیشه برام پیش میومد اما حالا ک خودتون مطرح کردید .پس باید یا سنتون خیلی زیا باشه یا خیلی کم :)

اما من حدس میزننم ۲۷یا۲۸ باشید:))

علی اصغر:
خوب می پرسیدین
خیلی زیاد یا خیلی کم رو نمی دونم
نه اونی که گفتید نیست
(لبخند)
26
علی اصغر:
نه
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است