یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

گل و بلبل

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

دشت و چمن و گل

روی گل یک بلبل

نغمه ی آزادی بلبل

حال پژمردگی گل

سرسبزی کوه و چمن

گل های دشت و دمن

باد و نسیم و هوا

ما و شما و رها

نسیم و  آزادی و باد

پرنده آوازی سر داد

بلندی کوه استوار

معنی قدرت و اقتدار

حال خوش غنچه ها

خنده ی ما و بچه ها

آسمان ابری و باران

چادر و نقش و نگاران

چشمه و رود و دمن

من و عشقم و گل یاسمن

آتش و دود در هوا

فلسفه هستی و راز بقا

عاشقی و عشق هر دم

من و عشقم و گل مریم

قق قق کبک و آواز کوه

من و سرمای بدن و دل پرستوه


پی نوشت:

  1. نشانه ی آتش گرما است.
  2. در جوانی باید پاکدامنی کرد چون در پیری همه بی دامنند.
  3. بیشتر بخندیم.
  4. علوم انسانی نخوانید.
  5. خوب بودن با خوب نمودن فرق اساسی دارد.



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۳۶)

...
علی اصغر:
متغیر آزاد تحقیق در عملیات
(خنده)
کودک بودن خوبه٬ کودک تنها دغدغش بزرگ شدنه٬ ولی بزرگ که میشیم دنیامون میشه دغدغه... یک روش برایه کاهش استرس اینه که گاهی کودک شد٬ پفت٬ چک...
کودک بودن خوبه٬ کودک تنها دغدغش بزرگ شدنه٬ ولی بزرگ که میشیم دنیامون میشه دغدغه... یک روش برایه کاهش استرس اینه که گاهی کودک شد٬ پفت٬ چیسب٬ لودک...
علی اصغر:
بله کودکی واقعا خوبه
بابایی شوخی میکنم من زیاد اهل تنقلات نیستم٬  اگه گه گاهی هوس کنم٬ یه هوس کودکانست...
علی اصغر:
تو هم مثل من کودکی
من می خوام بزرگ شم ولی نمی تونم
(خنده)
عشق!!!!!!
علی اصغر:
زهرا عشق!!!!! یعنی چه؟

!!!!!
علی اصغر:
!!!!!
نه با هم فرق دارن٬ پفک ۲۴ ساعت یا بیشتر برای هضم نیاز داره ولی چیپس خلالی ۱۲ ساعت....
علی اصغر:
پس چیپس بخور
اما کم کم بخور
منم لواشک دوست دارم
علی اصغر:
منم دوست دارم
شما شاعر هشتید؟؟؟ چیپس٬ پفک٬ شعر٬ قافیه٬ فشار٬ ع ع ع چ ع پ ف
علی اصغر:
مرجان تو قبله و منا تو
دوست دارم این ادا تو
دوست داری سرایم ترانه
 تا شود خوش لحظه ها تو
هم شود خوش لحظه ها من
دوس ندارم دنیا بی تو
یا که غمگین شوی تو
تویی دوست ناز من
ترانه ها در ساز من
در حنجره ام آواز من
چه زیبا مرجان ناز من
___
بنده-شرمنده-خنده



من که پفک نمیخورم٬ چیپس خلالی میخورم...
علی اصغر:
فرقی ندارن که هر دو ماهیتشون یکی است
ثبات فکری و بحثی که نداریم از پفک زدیم به جنگ
علی اصغر:
زهرا چون پریشونیم
در مورد پفت بحث میکنید٬  آقا پفت نه پفک...خخخخخ
علی اصغر:
مرجان پفک ضرر داره (خنده)
اگر پفک می خوری حالا
یه روزی فشارت زند بالا
گفتم تا بدانی تو مرجان
نچشی تا این بد بــلا را
آهان فک کردم بمبی چیزی بود داشتم فرار میکردم. واقعا برادران دوران جنگ دست مرایزاد اگه من بودم با اولین بمب فرار میکردم .ههههههیییییی
علی اصغر:
بله برادران دوران جنگ انسان های شریف و شجاع و مومنی بوده اند

دلم تنـگ شهیدان شد
آن برادران با ایمان شد
برای شادی روح شهیدان اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عجب مگه مشکل این چی بود نکنه سیاسی بود نکنه پوفک منظورتون بمب بود ( فراررررر)
علی اصغر:
نه زهرا آخه برام کمی نامفهوم بود همین
اولا پوفک نبود پفت بود (خنده)
شرمنده دلتون آزردم
امیدوارم شوخی های منو به دل نگرفته باشید٬ عذر میخوام
خوشحال شدم... بازم٬ عذرمیخوام
علی اصغر:
نه مرجان خانم دل من دریاست
من هم خوشحال شدم
علی اصغر(خودخواه)
(خنده)
نه من منظورم نظر همین مرجان خانم عزیز بود
علی اصغر:
نظرات مرجان خانم رو هم به خاطر زهرا خانم حذف نکردم
به جز این قسمت اولین نظرش را که اونم برگردوندم
من از پفتم فخط توتا بدم تو...
(خنده)
حذف کردید دیگه( ترسیده)
علی اصغر:
زهرا من نظری رو حذف نکردم مگر دیروز که اونم خود شما گفتین
من هم اطاعت نمودم
علی اصغر(گریه واقعی)
امیدوارم صادق هدایت از مرجان یک شخصیت خوب ساخته باشه... بار پروردگارا مرا یاری کن
علی اصغر:
شخصیت خوبی ساخته
خودتمممم شناساییی شدییینننننن؟؟؟؟؟؟
علی اصغر:
(خنده)
من موندم چرا حذف میکنید نظر ها رو !!!!( عصبانی)
علی اصغر:
کدوم نظر رو حذف کردم؟
(خشمگین)
چه جالب کتابهای رشته تحصیلی من هم بیشتر جامعه شناسی و روانشانسی بوده
علی اصغر:
به یاد شخصیت یکی از داستانهای صادق هدایت افتادم که نامش مرجان بود

سلام بخشی از متن من رو حذف کردید٬ من به زبان کودکانه گفتم که عشق یعنی من از پفکم فقط دوتا بهت بدم.... خخخخخ در ضمن من میرم سر یخچال نه تو یخچول بازم خخخخ حالا ممنون میشم تا منجمد نشدم حذفش کنید٬ سپاسگزارم...
علی اصغر:
سلام
متنت آزاد شد
خودت هم شناسایی شدین
علی اصغر(خشمگین)
شما(خندون)

خب بعضی مسیله ها براحتی حل نمیشن...بعضی دردا دیردرمون میشن:)شما روانشناسید؟!:)
علی اصغر:
درسته بعضی مسائل دیر حل می شن و بعضیاشون هم حل نمی شن
___
نه من مدیریت خوندم چون روان شناسی و جامعه شناسی از دروسی
هستند که در مدیریت پایه اند و برای همین به آنها علاقه بیشتر دارم
سلام من تازه واردم٬ آدمی هم نیستم دم در وایسم خودم میام تو٬ و نیومده تو میرم سر یخچال یا یخچول...
 به نظر من عخش٬ عخش یعنی اینکه... من از پفتم فخط توتا بدم تو...
علی اصغر:
سلام
راحت باشید ، فقط مواظب باش که تو یخچال منجمد نشی
(خنده)
سلام :)
علی اصغر:
سلام علی
نجه سن قاراداش؟
حالین یاخجیدی؟
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
علی اصغر:
سپاس بانو
نه همیشه گاهی باید حرف زد اما بعضی وقتا که نمیشه خواب بهتره گرچه امروز از وقتی خوابیدم سردردم بدتر شد...
علی اصغر:
درسته
می خوام علت سردرد شما را کشف نمایم در حد یک روان شناسی
می دونین که مغز انسان در حالت خواب هم در تلاش است که مسائلی
را که به او تعریف کرده ایم حل کند امکان داره شما برای مغزتون مسئله ی
سختی رو تعریف کرده بودین و هنوز نتوانسته حلش کند و به صورت سردرد
ظاهر شده است فقط در حد یک حدس بود که بهش شبه علم گویند.
سلام 
شعرتون قشنگه 
بادو نسیم و هوا 
ما و شما و رها 
این قسمتش خیلی حس خوبی داره ^_^
بعدش هم با بعضی پی نوشت ها موافقم از بعضیاشم سر در نیاوردم :))
درمجموع بسی عالی خدااااااااااااهم قوت 
علی اصغر:
سلام
متشکرم بانو غزاله
چرا سر در نیاوردین؟

لااااااایک...
علی اصغر:
سپاس
اره نوشتن مفیده اگه بنویسی...بعضی حرف هارو حتی نمیشه نوشت چون درک نمیشن!چون بعدش کلی توضیح اضفه میخواد تا حداقل خواننده بفهمه...یه مسکن و یه ساعت خواب شاید بهتر جواب بده:)
علی اصغر:
یعنی به جای نوشتن بگیریم بخوابیم؟
خیلیا خوابیده ان، ما بیدار باشیم بهتره (خنده)
:)باهمه ی این ها گاهی همه چیزدست به دست هم میدهد تا بگیرد این بیقرار دل تنها....
باهمه ی اینها گاهی با دلت سرجنگ برمیداری ..
باهمه این ها گاهی نمیتوان خندید:)
علی اصغر:
بله درسته
ولی روانشناسان معتقدند نوشتن برای انسان ها مفید است.



پسیکولوژی دیگ چه مدلشه. خوب ببیند عشق پاک صرفا این نیست از طرف دور باشی مثلا عشق شما به دختر همسایه میتونه پاک باشه به شرط اینکه:۱_ عاشق رفتار و سیرتش شوید نه صورت۲_ هیچ ارتباطی با هم نداشته باشید۳_ با چشم دل ببینیدش نه چشم ظاهری۴_ و خوشبختیش ( حتی اگه نرسیدن به شما باشه) براتون مهم تر از به دست اوردنش باشه....منم فیلسوفم( خخخخخخ)
علی اصغر:
پسیکولوژی یعنی روانشناسی

عقش!!!! عقش چیست ؟؟؟؟ . به نظر یه عشق پاک میتونه خیلی فواید داشته باشه امتحانش کنید😁
علی اصغر:
عشق پاک از نظر شما چییه؟
چون من معتقد بودم من می تونم به دختری هم عاشق بشوم که برایش
هیچ دردسری به وجود نیاورم و عشقی پاک باشد و الان دیگر معتقد نیستم
چون باب دیگری از علم به رویم باز شد که فهمیدم اگر مشکل فیزیولوژیکی هم
بوجود نیاد ، مشکل پسیکولوژیکی بوجود میاد.
بله من دانشمندم.
(خنده)
نه شعر که دیگ گفتن نداشت در کلمات نمیگنجید توصیفش( ترسیده)
علی اصغر:
آهان
باشه مسخره ام کن من هم میرم عاشق می شم اونم به دختر عموم یا به دختر همسایمون
(خنده)
2 این شماره رو خیلی دوست داشتم  
علی اصغر:
زهرا خانم پیام شماره دو که دوست داشتنیه

خوب شعر چی؟

یعنی شعر رو دوست نداشتی؟

زهرا(خنده) و من(گریه)

(خنده)
بسیار زیبببببببببببببببا
علی اصغر:
بسیار سپاسگذارم از لطفتون

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است