یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بودجه ریزی زمان

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

بودجه ریزی در رشته ی مدیریت گرایش عمومی یک میان رشته ای است

که وظیفه اش شناسایی هزینه و درآمدها و تخصیص منابع به قسمت های

مختلف سازمان و غیره است.

اما من بحث بودجه ریزی نمی کنم اونو گفتم تا حرف دیگری رو بزنم راستش

در حال تنظیم وقتم هستم چقدر کتاب بخوانم چقدر بنویسم چقدر برای کارهای

دیگری چون کار و ازدواج وقت بگذارم.

اولویت هایم را شناسایی می کنم و شاید بعضی کارها که این روزها در اولویت

هستند بروند به اولویت آخر و در این میان وبلاگنویسی هم مطرح گشته و اولویت

آن مشخص شده و نوع نوشتنم و از چی نوشتم و چگونه نوشتنم و کلا تمام آنها

یی که به وبلاگم مربوط می شود معلوم گشته و شناسایی شده و از این قرار

شده که از سال 95 دیگر ماهی یک پست بذارم و آرزوی دیرینه ای که داشتم

و در 94 سعی کردم اما نشد اما امسال ان شاء الله عملی خواهم کرد و کم کم

باید به کارهای مهمتر بپردازم

ادامه دارد ...

به این لینک رفته

لینک دوستان

و لینک ها را مشاهده نموده اگر لینکتان در آنجا بود وبلاگم رو اگر لینک

نزدید لینک بزنید اما اجباری نیست و اگر لینکتان نبود دوست داشتید

بگید لینک بزنم باز هم لازم نیست وبلاگم رو لینک بزنید و بگید نه فقط

بگید قطعا لینک می زنم



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۳)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۲ خانوم فیروزه ای ...
چه خوب که برنامه ریزی و این چیزا داری 
علی اصغر:
خوب مثلا دانش آموخته ی مدیریت هستم
اگر مدیریت سالاری شود همه مشکلات
حل می شود
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۰ دینای دیگر ※※
:-)
علی اصغر:
(لبخند)
:)
علی اصغر:
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است