یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بخند دوستم

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ق.ظ

آ خنده خنده خنده

دوستم باید بخنده

قربونت برم من

لطفا بخند به بنده

***

آقـــــــای راننده

لطفا بزن به دنده

بزن بریم به بندر

شیرین باشیم تو بندر

***

آ خنده خنده خنده

همـــه باید بخنده

لطفا بخند به بنده

خندت شیرین و قنده

***

بخنــــد بــی بهونه

بخنده روت زمونه

خنده نیاز هر جوونه

به درک خرابه این زمونه

***

شدم که من دیوونه

دیوونگی شادونه

تو هم بشو دیوونه

دیوونه های دیوونه

***

بزن بریم به شادی

چقد تو با نشاطی

آی شادی شادی شادی

دستتو تکون می دادی

***

آ خنده خنده خنده

دوستم باید بخنده

قربونت برم من

لطفا بخند به بنده

یک شنبه 15 آذر 1394 آذربایجان ساعت 10 شب

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۹)

برنامه خندوانه نیست اینجا؟ :))
بخند خندوانه :دی
علی اصغر:
نیست
ولی شما بخندید
(خنده)
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ زهرا ساعی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ......واااااااااییییییییی......ایوووووول ....
علی اصغر:
(خنده)
متشکرم زهرا بانو
لایک داشت
علی اصغر:
سپاس فاطمه بانو
عالی بود از خوبم بهتر نوشتم
علی اصغر:
خدا رو شکر که بهتر نوشتی
چیزی ازده خاطرتون کرده حتما
علی اصغر:
شاید
امکان دارد
بی خیال باید خوش باشیم
من ، تو ، همه
ما را خوشی شاید زهــــــرا
غم نباید بر ما
________
این هم مطلب

سلام صب به خیر خخخخخ. چرا آخه
علی اصغر:
نمی دونم
اگه می دونستم که چاره ای می نمودم
بزارید تو وب مام فیض ببریم اینجوری که نمیشه .گریه
علی اصغر:
بذار ببینم شما خودتون که دیگر نمی نویسین چرا؟
من بزودی مطلب می ذارم
راستی نه سلاممو جواب دادی نه صبح به خیرمو (گریه)
زهرا راستش کمی بی حوصله شدم نمی دونم چرا؟
جوری که حتی نمازام هم به موقع نمی خونم باور کن راست می گم
نماز صبح رو قضاشو می خونم
نماز ظهر و عصر رو در هنگامه ی غروب
نماز مغرب و عشاء هم که به ندرت تو وقتشه همش تو 11 به بعد
(گریه)
چرا دیگ نمینویسید
علی اصغر:
سلام زهرا خانم صبحتون به خیر
می نویسم ولی نمی دونم چرا نمی ذارم تو وب
ا خنده خنده خنده
من که نخندیم فردا امتحان دارم درحال گریه کردنم
ولی شما بخندید
علی اصغر:
خوب شما بخند محدثه بانو
ان شاء الله امتحانت رو هم خوب می نویسی
نگران نباش چون نگرانی و استرس باعث می شه
تا نتوانی امتحانتو خوب بنویسی
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ یـک مـعــلـم . .
باسلام واحترام،
روز دانشجـو رو به محضرشما تبریک می گم . .
درپناه حق باشید.
علی اصغر:
با سلام و احترام فراون بر استاد گرامی و بزرگوار
از لطف و تبریکتون سپاسگذارم
بنده هم این روز را بر شما بزرگوار که در عرصه علم و فرهنگ تلاش می نمایید تبریک می گویم
بسیار متشکرم
ان شاء الله موفق و پیروز باشید
در پناه حق
بله حرف شما درسته...
علی اصغر:
خواهشمندم
شما کمی تا قسمتی نه٬ شما سخت از من دلگیر شدید٬ من بازم معذرت میخوام٬ متاسفم...
علی اصغر:
خواهش می کنم
نه بابا بی خیال پیش میاد
می دونی آدما از دوستاشون ناراحت می شن چون همیشه
از دوستاشون انتظار دارن این یک اصل روان شناسی هست



۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
: )
علی اصغر:
: )
شاد باشی رها بانو
ان شاءالله همیشه بخندین..شاد باشین و ازین شعرا بازم بگین 

علی اصغر:
ان شاء الله شما هم شاد و خندون باشین فاطمه بانو
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ دنیا تتلیتی

عاغا روز دانشجو مباااااااااااااااااارک

علی اصغر:
ممنون بانو دنیا

۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ دنیا تتلیتی

خخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ




ولی دکی ما میگفتیم( اقای راننده پاتو بزار رو دنده تا ما بشیم برنده) خخخخخخخخخخخخخخخخ

علی اصغر:
(خنده)
دخی خوبه
با صدای بلند بخون
(خنده)
(خنده)
روز دانشجو  و پژوهشگر٬ مبارک‌‌‌...
علی اصغر:
مرسی
مرجان بانو بر شما هم مبارک
انشاءالله که همیشه لبتون پر از خنده باش...
علی اصغر:
ان شاء الله شما هم خندون و شاد باشین زهرا بانو
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
:)
:(
خنده ! به زور!
هییی
علی اصغر:
هانی بانو
بله خنده به زور
از غم بشین دور
(خنده)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
همیشه پست شاد بذارید روحیه مون وا شه
علی اصغر:
(خنده)
حتما نفس بانو
ولی بعضی وقتا رشته تحصیلیم به من و پستام جهت می ده
ان شاالله همیشه بخندین :))
علی اصغر:
ان شاء الله شما هم شاد باشید غزاله بانو
نه دبیرستان نه دانشگاه٬ راهنمایی٬ به خاطر اینکه دقیق سال قبل چندروز در هفته رو دو شیفت میشدم٬ و کلاس های دانشگاه با کلاس های مدرسه یه تایم بودن٬ من دانش آموزی دوران ابن سینا رو خیلی جالب میدونم هم پزشک بود هم فیلسوف٬ جامعه شناس٬ ریاضی دان و منجم ولی در عصر من پزشک میتونه جامعه شناس بشه ولی جامعه شناس نمیتونه پزشک بشه... من در حال افسوس...
علی اصغر:
نه خیر می تونه بلکه نمی خواد چون برای پزشک بودن باید درس بخواند و اما اگر پزشکا می دونستن
شناخت جامعه برای مردم آن جامعه حیاتی هست هیچ وقت جامعه شناسی نمی کردند
البته در مورد بودن و شدن هم فکر کنید
بعضیا جامعه شناس بودن ولی نتوانستن جامعه شناس بشوند
بعضیا جامعه شناس شدن ولی جامعه شناس نبودن


من خودم حق تدریس هستم٬ میخوام ارشد جامعه شناسی شرکت کنم٬ راستش من ثبات علمی ندارم٬ سال قبل دانشگاه مترجمی زبان آثار دیداری شنیداری قبول شدم ولی نتونستم برم
علی اصغر:
به به
کجا؟دبیرستان یا دانشگاه، البته من هم دوست داشتم حتی بدون حقوق هم ولی فعلا موفق نشدم
من هم جامعه شناسی دوست دارم و خیلی هم کتاباشو می خونم
ثبات علمی نداشتن مزایایی دارد و معایبی
خوبه ولی چرا نتونستی بری؟

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است!!!! قشنگه
علی اصغر:
زهرا نبینم آشفته چی شده بانو؟
اظهار به خنده از گریه دلگیرتر است
دانش بجویی که خیلی خوبه٬ حالا چرا خنده سرد٬ من دلم برا درس خوندن تنگ شده...
علی اصغر:
هی بماند بماند
خوب بخون حداقل کتاب بخون لازم نیست که بری در دانشگاهی بخوانی
شایدم می خونی نمی دونم ارشدی، دکترایی، تخصصی، فوقی و ...
بله درسته٬  دانشجو هستید شما؟؟؟
علی اصغر:
بودم،هستم و خواهم بود
مرا آفریده خدایم دانشجو
فرموده تا لحظه مرگت دانش بجو
(خنده ی سرد)
تحقیقات رو شروع کردید؟؟؟ 
علی اصغر:
فعلا نه
آخه سر این ماه امتحان دارم فعلا اونو می خونم
شاید هم اصلا تحقیقی نکنم و شاید هم نمی دونم
بیشتر بازی با واژگان است و در همین حد هم می مونه
چون الان هر چه قدر تدبیر کنی هیچت با تقدیر کنند
الان تقصیر سوء تدبیر به گردن تقدیر می افتد
انشاالله

علی اصغر:
ان شاء الله
انشاالله همیشه شاد و خندان باشید...
علی اصغر:
ان شاء الله همه شاد و خندون باشن

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است